Ga naar inhoud

Anime

Nimfee
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ze zijn echt super! Ik verwachtte er niet zo ontzettend veel van, maar een vriend van me zat me te jennen dat ik het moest kijken.. Instant verslaving kan ik zeggen:P Helaas zijn het elk maar 12 afleveringen. Met elk nog 1 OVA.. Dus eigenlijk 13 eps per serie. Ze zijn, als je interesse hebt in goede kwaliteit op: www.megavideo.com en ik heb een paar afleveringen in goede kwaliteit op www.veoh.com gekeken.

En de verhalen spelen zich in hetzelfde stadje en school enzo af, en de personages van Onegai Teacher komen ook regelmatig nog in Onegai Twins voor;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He, anders moet je Avatar ook kijken ;) Daar ben ik echt super fan van!!!

Geweldig mooi prachtig verhaal. Zijn 3 seizoenen, in totaal 60 afleveringen, voor jou denk ik wel te doen aangezien jij al 2700 afleveringen hebt gezien :P

Maar ik ben dan sinds begin dit jaar bezig met kijken. Ik heb nog maar 2 helemaal afgekeken en met de 3e bezig... haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avatar ben ik ook van plan te gaan kijken... maar er zijn ook zoveel andere... ik ga ze allemaal rustug afwerken:P Avatar heb k al deels in het NL gevolgd.. vind het cool, hij staat niet in mn plan to watch lijst omdat hij niet op die site staat.. Daar staan alleen Japanse series, Avatar is volgens mij in Australië geanimeerd.. Het verhaal/de boeken komen wel uit Japan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn echt super! Ik verwachtte er niet zo ontzettend veel van, maar een vriend van me zat me te jennen dat ik het moest kijken.. Instant verslaving kan ik zeggen:P Helaas zijn het elk maar 12 afleveringen. Met elk nog 1 OVA.. Dus eigenlijk 13 eps per serie. Ze zijn, als je interesse hebt in goede kwaliteit op: www.megavideo.com en ik heb een paar afleveringen in goede kwaliteit op www.veoh.com gekeken.

En de verhalen spelen zich in hetzelfde stadje en school enzo af, en de personages van Onegai Teacher komen ook regelmatig nog in Onegai Twins voor;)

Ik download altijd de afleveringen bij www.animea.net :) Alleen soms heb je kans dat ze alleen in slechte kwaliteit er zijn.. Maar dan kan je ze meestal op het forum van Animea wel vinden :)

Ik heb de eerste aflevering van Onegai Teacher gedownload, Die ga ik straks kijken:)

Wat handig trouwens dat lijstje wat je heb :) Ik heb er nu ook een, beetje naageaapt:$ maar vind het wel makkelijk:)

Voor als iemand wil kijken :P

Voor de Anime: Liaan's Anime List - MyAnimeList.net

Voor de manga: Liaan's Manga List - MyAnimeList.net

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk de meeste afleveringen gewoon stream.. Alleen als ik het echt nergens kan vinden download ik het.. Anders blijf ik downloaden :P

Leuk dat je er ook eentje hebt aangemaakt!

Heb je toegevoegd als vriend;)

Ik vind de kwaliteit vaak als je het op internet ergens kijk minder, Bij mij gata het downloaden gelukkig wel snel :) Ik Download ook als ik een serie kijk eerst een paar afleveringen dat ik meteen door kan kijken en niet hoef te wachten :P Ik ben nu een beetje aan het kijken voor leuke anime series :)

Ik heb je geaccepteerdals vriend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Death Note ken ik wel, maar kijk het zelf niet. Vind DNAngel helemaal geweldig. Avatar is ook heel erg leuk.

Vind anime echt heel erg leuk. En ook de soundtracks die erbij horen. Vooral die van DNAngel vind ik echt gaaf.

Op deze site: Watch online | Anime reviews | Direct download | Streaming anime episodes subtitle kan je heel veel anime-series bekijken. Wil nog steeds die van DNAngel bekijken, maar het komt er steeds maar niet van.

Zijn er trouwens sites waar je de series met nederlandse onderiteling kan kijken. Kan wel engels, maar hele series is lastig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederlandse ondertiteling vind je niet veel.. Ik weet 1 ep van One Piece en 1 ep van Naruto met Nederlandse ondertiteling.. Maar ik vind het ronduit k*t.. Anime HOOR je Japans gesproken en Engels ondertiteld te kijken:p Al is het misschien lastig als je niet zo heel goed Engels kan. Ik kan zelf heel goed Engels, al zeg ik het zelf, komt omdat mijn halve familie engels is dus heb het met de paplepel ingegoten gekregen, en toen ik net begon met anime kijken vond ik het zelfs moeilijk om de ondertiteling bij te houden.. Maar het is allemaal een kwestie van gewenning.. Hoe meer je kijkt, hoe meer je gewend raakt aan de Engelse ondertiteling en hoe meer je je ermee op je gemak gaat voelen, en na een tijdje dan maakt het niet eens meer uit of je Engels of Nederlandse ondertiteling hebt, omdat je het allebei even goed kan enzo..

Er zijn weinig Nederlandse ondertitelaars, en degenen die er zijn doen maar bar weinig.. Dus ik geef je helaas weinig kans om ze te vinden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederlandse ondertiteling vind je niet veel.. Ik weet 1 ep van One Piece en 1 ep van Naruto met Nederlandse ondertiteling.. Maar ik vind het ronduit k*t.. Anime HOOR je Japans gesproken en Engels ondertiteld te kijken:p Al is het misschien lastig als je niet zo heel goed Engels kan. Ik kan zelf heel goed Engels, al zeg ik het zelf, komt omdat mijn halve familie engels is dus heb het met de paplepel ingegoten gekregen, en toen ik net begon met anime kijken vond ik het zelfs moeilijk om de ondertiteling bij te houden.. Maar het is allemaal een kwestie van gewenning.. Hoe meer je kijkt, hoe meer je gewend raakt aan de Engelse ondertiteling en hoe meer je je ermee op je gemak gaat voelen, en na een tijdje dan maakt het niet eens meer uit of je Engels of Nederlandse ondertiteling hebt, omdat je het allebei even goed kan enzo..

Er zijn weinig Nederlandse ondertitelaars, en degenen die er zijn doen maar bar weinig.. Dus ik geef je helaas weinig kans om ze te vinden..

Sinds ik Anime kijk, is mijn engels denk ik wel beter geworden. Death Note en Avatar keek ik in het engels, dat kan ik zonder problemen verstaan. Alleen nu kijk ik Shakugan No Shana en dat is japans met engelse ondertiteling. Alleen nu moet ik hele tijd op pauze zetten als er lange stukken ondertiteling komen, waarvan ik ook nog eens veel moeilijke woorden tegenkom.

He, als ik een moeilijk woord tegen kom, mag ik je dan ff pben om te vragen wat het betekend? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat moest ik in het begin ook bij lange zinnen, op stop zetten enzo.. Maar je raakt er echt aan gewend en je Engels wordt er natuurlijk ook beter van.

En als je een moeilijk woord tegenkom mag je me gerust pb'en;) Al is het dan wel zo dat je de betekenis pas weet als je er al voorbij bent, je kan ook een internetpagina van een Engels-Nederlands woordenboek in de taakbalk laten staan zodat je het meteen kan opzoeken, gewoon een tip, maar je mag het ook aan mij vragen natuurlijk;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Death Note ken ik wel, maar kijk het zelf niet. Vind DNAngel helemaal geweldig. Avatar is ook heel erg leuk.

Vind anime echt heel erg leuk. En ook de soundtracks die erbij horen. Vooral die van DNAngel vind ik echt gaaf.

Op deze site: Watch online | Anime reviews | Direct download | Streaming anime episodes subtitle kan je heel veel anime-series bekijken. Wil nog steeds die van DNAngel bekijken, maar het komt er steeds maar niet van.

Zijn er trouwens sites waar je de series met nederlandse onderiteling kan kijken. Kan wel engels, maar hele series is lastig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zie het net pas. Foutje. Had de reactie even in kladblok geschreven en vergeten dat ik het al geplaatst had.

Denk dat het er de komende tijd niet van gaat komen om DNAngel te kijken, heb me hoofd momenteel even bij andere dingen nodig.

aangepast door Bloempje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ging dat bij mij met Bleach.. Ik ging eigenlijk alleen even het beginliedje luisteren, omdat een vriend van me het de hele tijd over dat liedje had, en toen ging t ook maar ff ep 1 kijken, om te kijken of t echt zo lame was als ik dacht dat t was... Voor ik het wist.... Had binnen een week alle (toendertijd) 110 afleveringen gezien... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van bleach alleen nog maar de manga gelezen. de eerste twee delen in het engels. Snapte er niet veel van :$ maar dat is ook alweer bijna een jaar geleden :) Ik ga denk ik ook nog is die anime kijken :)

Ik heb deze week alle afleveringen van Ouran High School Host Club Gezien :)

Anime is verslavend :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .