Ga naar inhoud

Mogen konijnen: Komkommer eten?? & Meelwormen??


Doophie&Nijntje

Aanbevolen berichten

Of jij dan wat er van weet??? Dacht het niet. Ik weet er meer van dan jij, en ik stop lekker met dat bunnybunch, die gestoorde site, weten niet eens wat goed voor konijnen is. Ik heb al een ander (beter) forum gezocht en gevonden, maar noooooooooooooit meer BB.

Zorg er dan vooral voor dat je dat niet vergeet zou ik zo zeggen....:bounce:

Denk dat dit de eerste keer is dat ik zoiets zeg, maar dit soort van verkeerde informatie kunnen we hier op BB missen als kiespijn. Ik raad je ten zeerste aan je eens deftig in te lezen , dus niet met een prulleboekje uit de dierenwinkel en dan te komen doen alsof je er alles van weet. Voor weet jij nul,noppes van konijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!!

Jeeetje wat een discussies op een topic van mij zeg!!:$

Het was enkel maar een vraagje omdat ik iemand hoorde zeggen van: Meelwormen vinden ze ook erg lekker...

Maar misschien een geruststelling, ik heb het ze niet gegeven! Wél de komkommer, en daar moesten ze even aan wennen! Maar nu vinden ze het erg lekker:he:

En voor Timber, je trekt het je wel erg persoonlijk aan allemaal, jouw gedrag getuigt niet echt van volwassen gedrag!! En dan zo'n reactie op een vraag.. Daarvoor is dit topic bedoeld toch? Om vragen te stellen en daar duidelijkheid uit te verkrijgen?!:bounce:

Maar goed, verspilde moeite heb ik zo het idee! (Jou dat proberen in te laten zien)

aangepast door Doophie&Nijntje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan ik een voedster nou haar eigen jong hebben zien opeten, ik ben geen fokker. En als ik zie dat een voedster een jong eet krijg ze direct een flinke tik op haar neus

Noem jij een ander een dierenbeul, omdat die een vraagje heb over meelwormen...

uhuummm ik vind JOU een dierenbeul,

een konijn slaan ben je gek..

Dat een voedster haar kinderen soms opeet is de natuur als ze dat

niet doet zal ze zelf doodgaan aan tekorten en zouden al haar kindjes

dood gaan, kan ze toch beter 1 opeten, dan dat zo zelf dood gaat

en al haar kindjes doodgaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens een hamster kan je wel meelwormen geven, maar hamsters eten dan ook dierlijk voer... niet dat ik mijn hamster meelwormen geef... het idee bah!

De natuur doet meer vreemde dingen om te kunnen overleven, logisch dat ze dan hun zwakste opeten om zo te overleven. Geef je konijn gewoon komkommer met mate!

@Timber, beoordeel geen mensen op hun vragen, terwijl je zelf ook niet alles weet.

Ik zit pas op Bunny Bunch en ik moet zeggen heb al veel geleerd en heel veel steun ervaren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens een hamster kan je wel meelwormen geven, maar hamsters eten dan ook dierlijk voer... niet dat ik mijn hamster meelwormen geef... het idee bah!

Ik zou je toch adviseren het eens te doen, is hardstikke leuk! Als ze zo'n meelworm tussen hun pootjes vastklemmen en lekker opsmikkelen, geweldig schattig :love: Ik geef het aan mijn muisjes, ze worden helemaal dol als ik bezig ben met voeren. En zo vies is het niet hoor, ze zijn niet slijmerig ofzo. Hebben wel iets weg van rupsen eigenlijk. Ik voer ze met een pincet omdat ik dat makkelijker vind, maar dan hoef je ze dus niet eens vast te pakken zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Ik zou je toch adviseren het eens te doen, is hardstikke leuk! Als ze zo'n meelworm tussen hun pootjes vastklemmen en lekker opsmikkelen, geweldig schattig :love: Ik geef het aan mijn muisjes, ze worden helemaal dol als ik bezig ben met voeren. En zo vies is het niet hoor, ze zijn niet slijmerig ofzo. Hebben wel iets weg van rupsen eigenlijk. Ik voer ze met een pincet omdat ik dat makkelijker vind, maar dan hoef je ze dus niet eens vast te pakken zelf.

Ow ja.. mijn hamsters vonden ze ook geweldig! En ik vond het in het begin ook doodeng.. maar valt reuze mee.. voor knaagdieren zijn meelwormen echt een lekkernij! Echt een keertje geven dus! Maar voor nijnen.. heb ik nog nooit van gehoord en ook nog nooit gegeven.. lijkt me ook niet zo'n goed plan..

@Saratjuh: Een keertje de blaadjes van spruitjes voeren kan opzich nog geen kwaad hoor.. gewoon niet nog een keer doen! :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .