Ga naar inhoud

!!! help mager konijn !!!!


nijntjemarlot

Aanbevolen berichten

o je bedoeld dat kortharige witte albino konijn jah dat is gewoon een verwend kreng

:P die is inderdaad te dik

hebben jullie meschien een foto van het minimale uiterlijk van een gezond konijn dus ik bedoel waar je op kan zien hoe dik ong een konijntje hoort te zijn :)

die albino :ze is echt te dik en dat besef ik ook hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan de hand van een foto kan je niet zeggen of jou konijn voldoet aan die foto....

gezien het gewicht lijkt ze me prima in orde! zo lang ze geen echt uitstekende botten heeft is ze echt niet te dun.

Je albino is toch wel aan de forse kant... dus daar moet je haar zeker niet mee gaan vergelijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

teddy's zijn nog lang niet zo goed gefokt dat ze allemaal in een bepaald plaatje van gewicht passen.

Wat betreft je witte konijn, zelfs in 1 week goed voeren wordt ze niet zo dik.

Dat het een middelgroot konijn is heeft niks te maken met haar gewicht.

Het gewicht moet je per konijn bepalen en je witte hangoor is gewoon te dik, je ziet duidelijke speklagen op de foto's

En speklagen ook niet hele kleintjes horen niet.

Een konijn hoort gespierd te zijn zonder vet

Link naar reactie
Delen op andere sites

200 gram in 1 dag afvallen lijkt me toch wel heel erg onwaarschijnlijk......

eerst komt ze volgens jou in 1 week tijd abnormaal veel aan.... en nu valt ze in een dag tijd 200 gram af...

ik denk dat je de weegschaal misschien eens nauwkeuriger moet afstellen.... dat dit meetfoutjes zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .