Spring naar bijdragen
beetletje

ratten hoe denken jullie er over

Recommended Posts

ik heb ooit 4 broers gehad en daar heb ik nooit problemen mee gehad met stank bedoel ik. Scrappi doo had wel Sneeuwbal doodgebeten maar dat is niets met stank. Zoals Linsje al zei gewoon goed schoonhouden en optijd schoonmaken en als dat niet helpt castreren helpt ook wel heb ik gehoord

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mischien staat het hier al:).

Maar ik wil graag (later) ratten hebben in een groepje in een érg grote kooi/ ruimte zodat ze veel plek hebben en ik ze veel speelgoed kan geven.Of mischien gerbils in een érg groot terrarium, ook zodat ik ze veel speelgoed kan geven:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Of mischien gerbils in een érg groot terrarium

(psst...dan niet meer dan 2 gerries nemen, tegen vechten)

Ratten en gerbils vind ik allebei leuk, gerbils zijn bij uitstek beestjes die het het fijnst vinden speelgoed enzo te hebben en daar de hele dag mee bezig te zijn, ratjes zijn meer mensgericht en kun je ook knuffelen

:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
(psst...dan niet meer dan 2 gerries nemen, tegen vechten)

Ratten en gerbils vind ik allebei leuk, gerbils zijn bij uitstek beestjes die het het fijnst vinden speelgoed enzo te hebben en daar de hele dag mee bezig te zijn, ratjes zijn meer mensgericht en kun je ook knuffelen

:)

Hihi, zal het in me hoofd houden :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
die zijn klein hoor

wacht eventjes*zoekt even iets op*

Royal-Persian-Angora-Chinch.jpg

dityis een chinchilla wit.die zijn zoo lief wij hebben er 6 op school.en 3jonkies

Fokken ze hier bewust mee op school????

Vertel ze dan maar eens dat alleen al hier in drenthe in de opvang 400 chinchilla's zitten waarmee ie bomvol zit!!!

De 2 chinchilla's die we laats binnen kregen met de dierenambulance konden we daar niet eens naar toe brengen en zijn tijdelijk ondergebracht in de konijnenopvang!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ze hadden een mannetjes logee en een van de leerlingen had zich vergist en zzo bij de vrouwtjes gezet:(en ik ken dat meisje ze komt er zelf 2van!!we hebben nu nog 4volwassenen die blijven en 2jonkies!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ze zijn super heb 2 mannetjes gekocht

maar de eerste bleek geen man maar een vrouw en ze was 2 weken zwanger dus naar 1 weekje ineens een nest haha

we hebben er nu 10

de kleintjes en de stiefpapa gaan vrijdag weg

ik houd de mama en 2 dochters

ze zijn zo lief en heb ze zo tam nu als maar kan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik verkies gerbils, heb zelf beide gehad en ik vind dat gerbils sterkere karaktereigenschappen hebben. Het is natuurlijk wel jammer dat ze zo vroeg sterven maar dan koop je nieuwe ,en in het begin is het helemaal niet hetzelfde omdat ze altijd andere karaktertrekken hebben, maar dan ben je toch met ze bezig en leer je ze kennen en dan worden ze toch weer even goede maatjes dan je vorige beestjes.

wat trekjes van mn gerbils die ik ooit gehad heb of nu nog heb

-noodles klom altijd langst mijn haar op mijn hoofd en ging daar ff op uitkijk zitten

-truffel was heel lief tegen mijn vriendinnen maar beet mijn vrienden (beet jongens)

- smelly was een echte tamme goedzak maar kakte overal (ik kon er wel mee lachen)

- noodles vliegt meteen uit zijn kooi van het moment dat die opengaat om op onderzoek te gaan, ff later komt hij terug zijn kooi binnen en gaat hij een snoepje halen om dat in mijn kamer te verstoppen (kom bij het poetsen constant snoepjes tegen!)

-nipples blijft liever in zijn kooi, heel soms komt hij ff piepen en wat nestmateriaal zoeken, als ik hem dan wat wc-papier geef gaat hij weer terug naar binnen. als ik hem niets geef komt hij aan mn kleren en mn haar knabbelen

het leukste vind ik om ze samen te zien slapen, noodles is zwart en nipples is bruin, en dan liggen ze zo op elkaar dat het net yingyang lijkt als nipples nu wit zou zijn, of ene op de rug en de andere er dwars over op de buik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit is een héél oud topic...

En oude topics mogen genieten van hun rust..

Wil je iets kwijt op het forum, dan kan je eventueel een nieuw topic starten..

Hier gaat dus een slotje op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .