Spring naar bijdragen
beetletje

ratten hoe denken jullie er over

Recommended Posts

Ik vind ratten altijd erg leuke diertjes, maar dat ze zo jong sterven vind ik echt een groot nadeel... zou dat er trouwens niet uit gefokt kunnen worden?

Ik vind die staart juist wel grappig :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tsja....dat is idd niet zo oud maar voor die beestjes vast wel. En in 2 a 3 jaar kan je een hele goede band met ze hebben hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ratten lijken me ontzettend leuke huisdieren! Maar die staarten, volgens mij kan ik daar nooit aan wennen:yikes:

die staarten wen je vanzelf aan ik had toen ik mijn gerbils kree gook nooit een beestje dat oz klein was met een lange staart gehad ,maar wende er vrij snel aan enook de kale staartjes vna mijn muizen was ik zo aangewent.

maar wat jullie zeggen is waar ze wordne niet oud en dat is gewoon jmmr ,zeker als je ene goede bandmet een dier opbouwd en je er ana hecht kan het een zwaar verlies zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mmm, heb niet echt iets met ratten... Huisdieren moeten voor mij een hoge aaibaarheidsfactor hebben. Een rat kruipt maar wat rond, maar je kunt ze niet echt knuffelen... Geef mij maar konijnen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weinig huisdieren zijn zo gemakkelijk als ratten hoor, daar moet je je niet in vergissen!

Je kan ze heel goed knuffelbaar krijgen, als je maar genoeg aandacht geeft!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vindt het leuke beesjes tot ik de staart zie...........dan word ik echt panisch.....iiiiiiiihhhhhhhhhhhhhh vindt ze zo eng die staarten, krijg nu al weer kippevel :)

Dus ik ben niet de enige !!!!!! :bounce:

Zo herkenbaar !!!

Ze zijn leuk van kop tot de staart, daarachter houdt het voor mij op....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
wij vinden jullie toch ook niet eng omdat je een neus hebt ofz.enne opdie staart zit gwn haar.

probeer een beetje rekening te houden met de angsten van mensen linsje.

De vergelijking die je hier maakt is een beetje hoe zeg ik dat nuja een beetje een domme vergelijking. Toch niet helemaal slecht want er zijn overigens mensen die wel bang zijn van neuzen enzo dus ik zou niet zo snel zulke dingen zeggen omdat jij nu eenmaal die angsten niet hebt.

Ik heb bijvoorbeeld naast een vogelfobie ook een fobie van blote voeten.

Zo erg zelfs dat ik er misselijk van wordt als ik nog maar denk dat een voet me zou kunnen raken.

Dat hadden even goed neuzen kunnen zijn.

Deze fobie komt overigen nu niet zoveel voor maar die van rattenstaarten dus wel.

Ik ken binnen mijn naaste vriendenkring (20tal mensen) maar vijf mensen die niet bang zijn van een rat. Al diegenen die er wel bang van zijn zijn dit idd voor hun staart.

Angsten heb je nu eenmaal niet uit te kiezen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik was bang van ratten.... tot ik naar animal event ging...

daar hield ik een rat in mijn armen en was er direct stekezot van! met staart!

Linsje, wees aub lief voor de anderen, je komt vrij hard over. Idd, zoals Cynne het al zei, niemand kan er aan doen als hij of zij een fobie heeft!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .