Ga naar inhoud

*kin knalt op grond van verbazing*


Petradhd

Aanbevolen berichten

Er zit altijd wel een klein beetje chloor in water, ook in bronwater. Van nature. Maar er zijn veel landen waar chloor aan het leidingwater wordt TOEGEVOEGD, om het te desinfecteren. En zo'n land is Nederland gelukkig niet. De kwaliteit van het Nederlandse kraanwater is heel erg hoog, en zonder meer vergelijkbaar met bronwater!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier drinken de binnennijnen gezuiverd water, net als ik...eigenlijk lust ik geen kraanwater. gezuiverd water is kraanwater wat door een apperaat schoongemaakt wordt, chemicalien enzo eruit...echt veel lekkerder!

buiten krijgen wel kraanwater, dat ververs ik ook vaker. de binnennijnen krijgen pas weer nieuw water als het op is. dat werkt ook anders als kraanwater...dat 'bederfd' zeg maar.

maar als je je dieren zoeits wilt geven, koop dan gewoon spa, ipv dat drankje van de advertentie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind water uit een fles vaak zo flets smaken. Spa blauw is het ergste, daar ga ik van over m'n nek zowat. Ik drink dan toch liever water uit de kraan als het moet, ook al drink ik het liefst gewoon helemaal geen water.

Toen ik in Leuven studeerde gebruikte ik trouwens wel altijd water uit een fles, het water daar zit zo vol kalk dat je na twee keer thee zetten een nieuwe waterkoker kon gaan halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik vind spa blauw juist lekker, dat moet je goed koud drinken :D heerlijk!

ik vind ehm.. hadden we in frankrijk een keer.. kom niet op de naam.. die smaakte heel flets.. zoals jij dat noemt ;) als ik aan het zelfde qua smaak denk..

er zit veeel verschil in merken vind ik :)

haha maar weer on-topic.. ik vind het voor konijnen ook beetj ver gaan, al heb ik wel ooit kruidenthee gemaakt voor zieke Belle.. dat vond mijn moeder al erg ver gaan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind water uit een fles vaak zo flets smaken. Spa blauw is het ergste, daar ga ik van over m'n nek zowat. Ik drink dan toch liever water uit de kraan als het moet, ook al drink ik het liefst gewoon helemaal geen water.

Toen ik in Leuven studeerde gebruikte ik trouwens wel altijd water uit een fles, het water daar zit zo vol kalk dat je na twee keer thee zetten een nieuwe waterkoker kon gaan halen.

:lol: Ja, hé...daar is het erg...om maar helemaal off-topic te gaan... mijn haren waren daar zodanig aan gewend dat ik toen ik naar Genève verhuisde mijn haren niet eens meer deftig gewassen kreeg....die moesten ook wennen aan ander water ...:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier drinken de binnennijnen gezuiverd water, net als ik...eigenlijk lust ik geen kraanwater. gezuiverd water is kraanwater wat door een apperaat schoongemaakt wordt, chemicalien enzo eruit...echt veel lekkerder!

buiten krijgen wel kraanwater, dat ververs ik ook vaker. de binnennijnen krijgen pas weer nieuw water als het op is. dat werkt ook anders als kraanwater...dat 'bederfd' zeg maar.

maar als je je dieren zoeits wilt geven, koop dan gewoon spa, ipv dat drankje van de advertentie.

:bunny3:eigenlijk heel gek maar in gouda bij me tante vind ik het water ook niet lekker maar hier in woerden weer wel :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik bij tom en co ook al zien staan, wie koopt nu zoiets, en daarbij das toch veel te duur die van mij drinken 600 ml op 2dagen uit, wat veel centjes moet je dat dan wel niet kosten.

Ik heb ook al eens van dat gras gezaait, bah zo stinken, en ze aten er zelfs nog niet van :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is echt nieuw voor mij speciaal water, het moet niet gekker worden, hihi

Ik moest er eigenlijk ook om lachen, het is echt mensen geld aftrogellen. Nou ik drink zelf ook kraanwater en mijn konijnen ook en die is al duur genoeg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .