Danja Geplaatst: 10 juni 2008 Delen Geplaatst: 10 juni 2008 Zoals de meesten wel zullen weten zitten Noëlle en Flower tijdelijk uit elkaar. Ik had nu Noëlle in de ren zitten die tegen het hok aanstaat en Flower in het hok. Nu zijn we aan het slepen gegaan met de hokken omdat er we hier dus ook nog een nieuw hok hebben staan, en nu zit Noëlle aan de andere kant van de kamer in de ren, en ze is heel vrolijk. Ze is actiever, maakt binky's..Ze doet meer zoals ze ook was voordat we haar hadden gekoppeld. Nou vind ik dat best wel verwarrend, want ze lijkt wel gek te zijn op Flower, toen ze nog tegen elkaar aanstonden wilden ze allebei door het gaas heen. Maar sinds de koppeling is Noëlle dus minder actief en zag ik haar bijna geen binky's meer maken..Toen vroeg ik me al af hoe dat kon.. Ik heb eigenlijk niet echt een specifieke vraag maar vraag me wel af wat anderen ervan denken. Of ze nou minder gelukkig/blij wordt als ze bij Flower is? Of dat het iets anders is..ik vind het namelijk nogal verwarrend..Flower is wel duidelijk blijer met Noëlle dan zonder, maar hij is dan ook minder op de mensen gericht en krijgt meer zelfvertrouwen door haar.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten