Ga naar inhoud

rijdende nijntjes

gnossie

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een voedster en een gecastreerde ram die al een paar maanden bij elkaar zitten en het tot nu toe best goed met elkaar kunnen vinden.

Ik ben met m'n konijntjes voor twee weken naar het huis van m'n ouders verhuist om daar op het hondje en de kat te passen (m'n ouders zijn op vakantie). Bij mij thuis lopen ze vaak los, en nu heb ik hun ren aan het hok vastgemaakt zodat de evengoed wat bewegingsvrijheid hebben.

Maar ze beginnen na een paar dagen op elkaar te rijden. Het mannetje op het vrouwtje, maar vooral het vrouwtje op het mannetje.

Het gaat er verder niet heel aggressief aan toe ofzo, ze bijten of krabben niet, ze rennen alleen om elkaar heen en over elkaar heen en onder elkaar door! en ze gaan daarna gewoon weer lekker naast elkaar liggen. hebben ze misschien niet genoeg ruimte met z'n tweetjes, of is dit omdat ze in een vreemde omgeving zijn? en moet ik me er zorgen om maken?

groetjes Marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .