gnossie Geplaatst: 10 juni 2008 Delen Geplaatst: 10 juni 2008 Hoi, Ik heb een voedster en een gecastreerde ram die al een paar maanden bij elkaar zitten en het tot nu toe best goed met elkaar kunnen vinden.Ik ben met m'n konijntjes voor twee weken naar het huis van m'n ouders verhuist om daar op het hondje en de kat te passen (m'n ouders zijn op vakantie). Bij mij thuis lopen ze vaak los, en nu heb ik hun ren aan het hok vastgemaakt zodat de evengoed wat bewegingsvrijheid hebben.Maar ze beginnen na een paar dagen op elkaar te rijden. Het mannetje op het vrouwtje, maar vooral het vrouwtje op het mannetje.Het gaat er verder niet heel aggressief aan toe ofzo, ze bijten of krabben niet, ze rennen alleen om elkaar heen en over elkaar heen en onder elkaar door! en ze gaan daarna gewoon weer lekker naast elkaar liggen. hebben ze misschien niet genoeg ruimte met z'n tweetjes, of is dit omdat ze in een vreemde omgeving zijn? en moet ik me er zorgen om maken?groetjes Marloes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 10 juni 2008 Delen Geplaatst: 10 juni 2008 Je dame haar hormonen gieren momenteel in het rond en dat laat ze zien door op hem te rijden.Zolang er niet bijtwondjes ontstaan en het hierbij blijft zou ik me geen zorgen maken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Knaagdierenopvang Dalfsen Geplaatst: 10 juni 2008 Delen Geplaatst: 10 juni 2008 In een vreemde omgeving moet de rangorde weer bepaald worden:ofwel, wie van de twee de baas is in die omgeving.Dit proberen ze te bepalen door het rijden op elkaar. Zolang niemand hierbij de dupe wordt, is het geen probleem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten