Ga naar inhoud

Zelf een konijnenhok bouwen

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Lees dit artikel!

Hokken zijn in alle soorten en maten te koop. Van een kleine traliekooi tot een ruim konijnen/kippenhok met een vaste ren. Toch kan het natuurlijk zo zijn dat die hokken niet precies zijn wat je wil, of dat je die gewoon veel te duur vind. Als je dan handig bent, of iemand kent die handig is kun je natuurlijk lekker zelf aan de slag gaan.Maar wat komt er nou allemaal kijken bij het bouwen van het hok? Waar moet je op letten en welke materialen kun je het best gebruiken? [br /]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net het bovenstaande artikel geschreven, eigenlijk ook een beetje omdat ik toch zelf op zoek was naar info over het zelf bouwen van een hok. Nou wil ik jullie vragen of jullie misschien mooie foto's hebben van zelfgemaakte hokken die ik er bij kan plaatsen. Mijn zelfgemaakte ren komt er ook nog bij te staan, maar het is wel leuker om meer verschillende hokken te laten zien.

Mochten jullie nog tips of op- of aanmerkingen hebben op het artikel zou ik het graag willen horen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk item !

Op de weblog van bunnybin staan ook schitterende exemplaren ! Heb je daar al eens gekeken ?

Als ik een konijn was, wist ik wel waar ik wonen wilde hoor ! ! :bunny1:

Ik zal je eerdaags onze foto's geven/sturen/plaatsen als je wilt.

Nu beetje weinig tijd, druk weekend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .