Geertje77 Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Hallo allemaal, Vandaag was het dan eindelijk zover. Teuntje is 2 weken geleden gecastreerd en mocht dus eindelijk bij z'n zus Tooske en nieuwe vriendin Fientje.Ik twijfelde even hoe ik het koppelen zou gaan aanpakken. Tooske en Teuntje zijn 3 maanden gescheiden geweest en Fientje en Teuntje kennen elkaar nauwelijks.Dus heb ik eerst het hok van de dames grondig gereinigd. In de toiletbak plasje en poepjes van Teuntje gelegd. De dames in de ren en Teuntje alleen in het grote binnenhok, zo konden ze elkaar wel zien. Binnen enkele minuten waren broer en zus elkaar door de tralies aan het likken!!Dus ik dacht Whatever, ik zet ze gewoon bij elkaar en blijf erbij. En het ging echt super. Het leek wel of Tooske en Teuntje elkaar toch nog kende (kan dit???). Ze likte elkaar direct helemaal af, geweldig. Tja en Fientje zou Fientje niet zijn....die bleef doodgemoedereerd languit liggen hahaha. Teuntje kwam paar keer bij haar snuffelen, likte elkaar even en toen was die kennismaking ook geslaag. Ik ben helemaal blij met m'n gelukkige nijntjes.Foto's volgen nog wel, ik wil ze nu even lekker met rust laten.Maar voor nu is het dus SUPER!!!!!!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Oh yes!! Ik wil nu echt wel foto's zien van jou tweeling hoor! Ik wacht er al lang op... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterV Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Dit is echt fantastisch nieuws! Het zal wel een hele opluchting voor je zijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Wat goed zeg! Ik ben ook benieuwd naar de foto's! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Farfa Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Gefeliciteerd!!! Foto's ben ik erg benieuwd naar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Oh wat leuk dat het zo makkelijk ging Fotooooooooo's :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten