Nienke48 Geplaatst: 5 juni 2008 Delen Geplaatst: 5 juni 2008 Onze franse hangoren hebben de neiging om 's nachts tegen een uur of 4 te gaan stampen in hun hok. Zo hard dat we er wakker van worden! Wanneer je er dan even naartoe gaat en een aai over hun koppie geeft is het ook over voor de rest van de nacht.Heeft iemand een idee waar dit vandaan kan komen en wat eraan te doen is?Het lijkt wel of ze dan even een beetje aandacht/geruststelling nodig hebben ofzo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 5 juni 2008 Delen Geplaatst: 5 juni 2008 Zitten ze binnen of buiten?Mischien komt er wel een kat of zo langs waar ze angst van hebben? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterV Geplaatst: 5 juni 2008 Delen Geplaatst: 5 juni 2008 http://www.bunnybunch.nl/community/gedrag-koppelen/11955-stampen-middenin-de-nacht.html Dit lijkt me een gelijkaardig topic! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nienke48 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Sorry! Had ik niet gezien! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 wederom negere, nu beloon je het stampen met aandacht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L.konijn Geplaatst: 8 juni 2008 Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Ik heb ook een franse hangoor en die stampt juist als ze bang is of als ze met rust gelaten wil worden. Dus ik denk niet dat ze dit doen om aandacht te trekken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 9 juni 2008 Delen Geplaatst: 9 juni 2008 Ik heb ook een franse hangoor en die stampt juist als ze bang is of als ze met rust gelaten wil worden. Dus ik denk niet dat ze dit doen om aandacht te trekken. misschien een krom voorbeeldjeAls jij bang bent voor omweer en je moeder zegt kruip hier maar in bed, dan ben je vast de volgende keer nog niet genezen van die angst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten