joany Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 wij hebben een voedster van ruim een jaar oud, en die zit sind enkele weken samen met een andere voedster van ong 4jaar oud, na enkele maanden gescheiden te hebben gezeten maar dat ze elkaar wel konden zien, dit ging heel erg goed, ze waren hele dikke vriendinnen geworden, en deden nix anders als elkaar knuffelen en schoonhouden.sind enkele is het gedrag van de 1jarige zo veranderd, dat ze het andere konijn niet meer in het hok accepteerd, en het hele hok doorjaagt. ze is ook agresief naar de cavias als ze met zijn allen in de ren zitten, dit ging juist altijd heel goed,maar ze lijkt nu ook steeds boos te zijn. als ze los loopt is ze heel lief voor me maar als ik in de buurt van haar hok kom begint ze te grommen en valt ze me aan heeft iemand een idee, wat er aan de hand zou kunnen zijn? en wat ik er aan zou kunnen doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Misschien is ze schijnzwanger en heeft ze last van haar hormonen. Weet je heel zeker dat de oudere voedster ook echt een voedster is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maria Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Tjeetje, wat naar zeg, ik zou bijna denken dat zij schijnzwager is. Daar worden ze ook erg humeurig van. Maar er zitten hier hele deskundige mensen die eventueel weten waar het aan zou kunnen liggen, en vast wel raad hebben voor je.Heel veel succes ermee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joany Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 daar zat ik ook al aan te denken maar ze is geen nestje aan het maken, het andere konijn is 100% zeker een voedster, dus gedekt kan ze zeker niet zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Schijnzwanger...of de lente in haar bol...hier liepen ze een paar weken terug ook een paar dagen druk te rijden op elkaar..Nu is het weer een klef stel met zijn 4... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Katrien Geplaatst: 5 juni 2008 Delen Geplaatst: 5 juni 2008 Euhm dan heeft mijn nijtje ook de lente in haar bol denk ik, want sinds een paar dagen wil ze altijd op mn armen en benen rijden :blink: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 5 juni 2008 Delen Geplaatst: 5 juni 2008 katrien weet je zeker dat dat geen ram is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Katrien Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Niet 100 % zeker.Ik had net hetzelfde idee, toen ze begon te rijden (doet ze wel enkel s ochtens als ik haar uit haar hok haal), dus ik heb in de week nog eens goed gekeken en ik denk toch wel dat het een meisje is. Ik zag helemaal niets wat op een penis leek en had de foto's ernaast genomen. Ze is al 9 maanden oud, dus normaal zou ik toch een penis moeten zien, niet? Ze heeft ook een dikke wam en is voor de rest niet dik, en een wam komt toch vooral bij vroedsters voor, of niet? Ballen zijn ook nergens te bespeuren. Ik weet dat ze die vaak intrekken, maar ik til haar echt wel vaak op. Kan ook wel zijn dat die niet zijn ingedaald (cryptorch), of niet? Ze is nog maar 1 keer naar de dierenarts geweest voor inentingen en toen ben ik vergeten te vragen of ze eens naar het geslacht wou kijken.Als ik een vriendje voor haar ga zoeken, zal ik het voor de zekerheid eerst eens laten checken door iemand met ervaring. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Eigenlijk makkelijk om te zien hoor...als ze rijdt en je ziet DAN geen penisje naar buiten komen...dan is het zeker een voedster. Zou er toch minstens een cm moeten uitsteken op zo'n moment, is net een roze wormpje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Katrien Geplaatst: 6 juni 2008 Delen Geplaatst: 6 juni 2008 Haha ja daar had ik ook al aan gedacht! Ik heb er proberen naar te kijken terwijl ze rijdt, maar is moeilijk te zien... ik wil haar trouwens steeds zo snel mogelijk wegduwen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 8 juni 2008 Delen Geplaatst: 8 juni 2008 Kijken of je haar op een of andere manier op een omgekeerde doorzichtige bak kunt laten rijden, dan kun je er doorheen kijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten