Ga naar inhoud

Met een uk valt er altijd wat te beleven!

Loesah

Aanbevolen berichten

Nou het volgende.

Ik kom net bij mijn ouders, nieuwe camera bij me.. uks in de ren..

Gaat bruintje op dikkie rijden! (ben er bijna zeker van dat het meisjes zijn.. dus rangorde bepaling?)

Maargoed.. de uks zijn net 6,5 week.. is dit normaal? Moet ik bruintje weghalen bij de rest? Of moet ik haar/hem gewoon haar/zijn gang laten gaan?

toch even snel een foto kunnen maken

de stiekemerd!

P6040005.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

moesten het cavia's zijn dan zou ik zeggen, als de bliksem uit elkaar, maar bij nijntjes denk ik niet dat er iets kan gebeuren, moest het toch een rammetje zijn.

En rangorde, ja laat hen maar doen hoor, dat moeten ze toch bepalen.

Het lijkt trouwens wel Rosie die op Rufus zit, sprekend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja ze zijn 6,5 week heh dus bang voor zwangerschap ben ik niet!

Maar de 2 nijntjes gaan gescheiden worden over 1,5 week. Dus vandaar dat ik me afvroeg of ik er misschien nu al 1 weg moet halen (bruintje)...

Kan zijn dat zwartje er niet echt vrolijk van word..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja niet alleen mensen:p

Het was trouwens wel een beetje prutserig hoor.. En de zwarte liep gewoon rustig door en de witte bleef even hangen en gleed er toen zo vanaf.. En zo ging dat 3 keer en toen heb ik de witte maar even opgepakt en toegesproken:p

Misschien moet ik ze seksuele voorlichting gaan geven:baby:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha zou erg zielig zijn inderdaad als ze nu al zwanger zouden kunnen raken.

In dit geval zou zowieso niet kunnen omdat het volgens mij beide voedsters zijn.. maar toch..

ik denk wel dat bruintje een pittige dame word..

of zegt dit gedrag niks over haar karakter als ze alleen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zou het pas vervelend maken mochten ze nu al vruchtbaar zijn...

geen idee of het een voorbode van haar karakter is.

Nu mijn fokster zei dat Nessa altijd al heel neiuwsgierig was en niet bang van alles.

ja dat heb ik ondertussen ook gemerkt.

ze kan een klein duiveltje zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een vraagje hoe lang duurt dit rangorde bepalen?

want Nessa doet dat niet 1 keer op Lani maar ze doet dat constant. Lani gaat meestal lopen en dan loopt Nessa erachter en dan rijdt ze even en dan gaat Lani weer lopen... (is sinds gister avond aan de gang) en ga zo maar verder ...

Tis zonde voor Lani vind ik ze heeft er schrik van :$ mijn reactie is om ze er dan af te jagen? mag dat? of moet je ze hun gang laten gaan als het enkel rijden is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .