Bargje Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Ik snap het helemaal. Maar nu nog de juiste beslissing nemen......... weg gaan er nog maar een nachtje overslapen. Het zijn ook de nijnen van mijn zoon en die is nog net niet in tranen uitgebarsten, als je 10 jaar bent heb je wel door wat er aan de hand is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 op de vuist is bijten en wonden veroorzaken waar inderdaad bloed bij komt kijken.Ik zou het gewoon nu wagen snel de mannen te laten helpen en ze toch nog samen te houden.............anders kan er toch nog altijd een weg.of nog een 2 e hok bij? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Wanneer worden ze gecastreerd? Want dat moet nu echt zo snel mogelijk gebeuren, liefst morgen nog. En dan wel bij elkaar laten nu. Als ze nu weer gebroederlijk naast elkaar zijn gaan liggen is er nog hoop, al moet je wel bedenken dat de hormonen na castratie nog een paar weken blijven zitten. Het kan dus alsnog fout gaan dan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bargje Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Ze blijven bij ons, we kunnen ze allebei gewoon niet missen!!!! We zien wel hoe het afloopt en in het ergste geval moeten we ons mooie paleisje/hok inruilen voor 2 andere mooie hokken. Ze gaan elkaar niet uit de weg maar ze vliegen elkaar ook niet in de haren, afwachten maar. En ik heb ze allebei net grondig nagekeken op wondjes maar niets te zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 (aangepast) Dames...NU wordt het toch wel erg ingewikkeld... Mireille zegt:Nu ze knokken is castreren te laat.Haal ze nu absoluut NIET uit elkaar. The Email Female zegt:Dan kan je ze nu toch het beste uit elkaar halen. Bunny Ranch Shanty zegt:Nu wagen snel de mannen te laten helpen en samen houden. Kennelijk is gewoon niet zeker wat je nu het beste kan doen... Realiseer je vooralsnog dat alles momenteel onzeker is...Dat je beide kan laten castreren, maar lukt het daarna niet en je ruilt om, heb je door het verkeerde sexen een behoorlijke kostenpost op je nek gehaald !!!!!Wat is wijsheid...Goed dat je er een nachtje over slaapt. Probeer vooral om nuchter na te denken en de voors en tegens af te wegen.Je wens was: een jongen en een meisje SAMEN. Dat is mislukt. Je zit straks met 2 aparte gecastreerde konijnen als koppelen niet lukt...Welke opties heb je dan:- 1 omruilen en die laten steriliseren > kostenpost- weer 2 konijnen erbij halen (en laten steriliseren ?? )> kostenpost > 2 hokken met ieder 2 konijnen Nu omruilen is praktisch gezien de 'veiligste' oplossing om tot de wens te komen die je had.Dat doet nu pijn, maar de opties als het niet lukt, doen ook pijn. Mede gezien de opvallend verschillende raad die je hier krijgt, lijkt de slagingskans om beide na het castreren weer samen te zetten, behoorlijk onzeker. Succes met je afweging ! 4 juni 2008 aangepast door ZaZa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bargje Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Je hebt helemaal gelijk ZaZa. De toekomst zal het nu leren.Geld heeft het al gekost en zal het ook nog gaan kosten, sta ik niet om te juichen, maar dat is nu eenmaal niet anders. We hebben de nijnen nu en ik en mijn zoon zijn te veel aan ze gehecht geraakt om te moeten kiezen welke er weg gaat. Ik zie ze nu als onderdeel van mijn gezin en daar zet je er niet zomaar één van buiten de deur.We gaan voor Jip en Woezel en gaan heel hard duimen dat ze het gezellig gaan houden en krijgen samen in één hok en anders worden het maar buurmannen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 het is heel simpel eigelijk er zijn hier meerdere leden met 2 geholpen rammen waar het wel goed bij gaat maar die zijn met 14 weken gelijk geholpen dus er is zeker kans dat het lukt.Maar laat je ze inder daad zitten zonder te laten helpen is de slagings kans nul......Je kunt ook toppic lezen van kelly met flip en floes dat zijn 2 dwergen heren.Die het na de castratie wel goed met elkaar kunnen vinden.Ideaal is anders maar zeker te proberen mits je er optijd bij bent cindy bunny ranch chanty Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Debbie Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Jeetje wat naar voor jullie.Toen ik hoorde dat mijn ram een voedster was heb ik ook de keuze gemaakt het toch maar te proberen met twee voedsters, en dat vond ik al doodeng. en nu heb je twee rammen, je zit wel in een lastige situatie.Kan me goed voorstellen dat je geen afscheid wil nemen van een van de twee, dat kon ik toen zelf ook niet. Wat andere hiervoor zeiden over wat slim is.. ja dat zijn ook een paar hele goede punten, maar lastig om je gevoel opzij te zetten. Heel veel succes bij het maken van je beslissing! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Mireille zegt:Nu ze knokken is castreren te laat.Haal ze nu absoluut NIET uit elkaar. Wel even goed lezen zaza.Castratie als ze zo met elkaar op de knok zijn gegaan hoe vredelievend het er nu ook uit mogen zien is hoogst waarschijnlijk al te laat omdat de hormonen nu flink rollen.Maar wil je het uberhaupt met castratie een kans geven mag je ze niet uit elkaar halen, omdat ze anders een eigen territorium claimen en samenvoegen dan gewoon niet meer wil Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten