Ga naar inhoud

De koppeling van Elmo en Lucky

YvonneH

Aanbevolen berichten

Geweldige foto's Cindy!

Het spelletje heeft goed geholpen denk ik. Toen we thuis kwamen hebben we het hok gevuld en een klein beetje groen en hooi erin gelegd. Daarna Luck en El erbij en jaja het was El die het eerst ging eten! Daar stond ik echt van te kijken. Even later ging ook Luck wat eten en zelfs naast elkaar. Er zit ook een plank in het nachthok waar ze op kunnen springen en daar hebben ze ook al samen op gezeten. Net nog even stiekem gekeken en toen kwamen ze allebei naar me toe. Tot nu toe ziet er dus nog steeds goed uit. Af en toe een beetje schrikkerig naar elkaar maar ze zoeken elkaar ook een beetje op. El lijkt zowaar zelfs niet echt bang op dit moment. El wilde altijd al graag in dit hok wonen, hij is er weleens ingesprongen als ik het schoonmaakte (dan was de rest beneden) en hij lijkt nu ook erg blij met hun nieuwe woning. Hopelijk houden ze het gezellig!

Cindy, bedankt voor alles en hopelijk kan ik morgen wat foto's plaatsen van het stel in hun 'nieuwe' hok!

aangepast door YvonneH
Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben idd gezellig zitten kleppen en nog effe lekker geknuffeld met blauwe frans, teddy en 2 hamsters! Erg leuk maar we hebben frans idd toch maar niet meegenomen, ze zijn ook allemaal zo leuk he!

Peter was ook helemaal weg van alle nijnen, vooral de kleintjes en Lepel!

Volgens mij heeft hij bijna alle konijnen wel geaaid! En hij had nog nooit een frans gezien en dat was toch effe schrikken zo groot he :lol:

We vonden het hartstikke leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend toen ik ging kijken zaten ze allebei rustig in het hok. Ik zag wel een paar zwarte plukken haar liggen maar het was toch weer El die het eerst en het meest naar me toe kwam. het lijkt wel alsof ze de rollen een beetje hebben omgedraaid sinds ze thuis zijn. Ze hebben lekker samen hooi gegeten en daar heb ik 2 foto's van gemaakt. Tot nu toe dus nog steeds goed nieuws! Ze hebben zelfs al samen in het toiletje gezeten!

Hier de foto's:

1_Afbeelding_030.jpg

En hier hebben ze effe van plaats gewisseld, achter El een klein plukje haar:

2_Afbeelding_031.jpg

aangepast door YvonneH
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging net groente brengen en ja hoor: ze lagen naast/tegen elkaar aan :happy::happy::happy:

Cindy, ik weet niet wat je tegen ze gezegd hebt maar je bent met recht een konijnenfluisteraar :hooray:

Nu hopen dat ze het zo blijven doen wanner ze de benedenverdieping mogen verkennen (morgen ofzo eventjes). Die was nl niet zo makkelijk geurvrij te maken en daar kunnen hier en daar nog wel haren zijn blijven zitten.

En iedereen bedankt voor het meeleven hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .