Ga naar inhoud

De koppeling van Elmo en Lucky

YvonneH

Aanbevolen berichten

Vandaag zijn we naar Cindy geweest om Elmo en lucky te koppelen.

Ze waren eerst nog een beetje onder de indruk van de reis maar vooral Lucky was snel weer zichzelf. Gelukkig hebben ze niet gevochten eigenlijk gebeurde er niet zo heel veel. Luck heeft wel even wat plukjes haar van El getrokken maar verder is er weinig gebeurd. El is zelfs een beetje ja hoe noem je het, sullig? Lucky was vrij snel weer aan het knabbelen van het hooi en de biks en voordat we weggingen heeft El ook wel wat geknabbeld. Ze blijven iig tot woensdag bij Cindy (vind ik echt super!).

Ik ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan.

Ondertussen hebben wij even mee mogen genieten van Cindy's mooie konijntjes en hebben we (ik was met Kevin, m'n zoontje) allebei een kleintje vastgehouden. Ik een kleine teddy en Kevin Blauwe frans.

Thuis heeft Kev alles uitgebreid zitten vertellen aan Peter (mijn vriend) en hij is helemaal verliefd op Blauwe frans! Als je hem vraagt welk konijntje hij nog meer mooi vind zegt hij: Niemand, alleen Blauwe frans!

Hij is zelfs beledigd dat hij woensdagavond niet mee kan!

Maar goed word vervolgd dus.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

yvonne weet je zeker dat het geen broer zus zijn haha!!!

geen geruzie of stress ...............................

Maar wat dan wel gebroedelijke vriendschap dat is wat hier gebeurt.

Ik heb vanmorgen een groente schotel klaar gemaakt nou die werd gebroedelijk op geten.Elmo is niet echt een knuffel hij is zo van blijf van me lijf dan is het prima.

Lucky daar in tegen is blij en vrolijke meid!!Maar het gaat prima samen meer net een bejaarden stel.We winnen elke dag een stukje meer vertrouwen naar elkaar.Ik heb ze wel betrapt op een liks sessie en eff snuffelen.maar heel close samen liggen nog niet.

Maar ik denk dat ze het heel fijn gaan hebben samen.Als is het maar voor de gezelligheid.ik heb foto´s gemaakt die plaats ik later.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog effe een vraagje: als ik Lucky en Elmo in het hok van van Snuf en Kobus doe, moet ik die dan ook geurvrij maken of geeft het niet dat hun geurtje nog in het hok zit? (Luck is daar iig als een week uit)

Anders ga ik morgen eens lekker soppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van elmo en lucky

elmo ging het spelletje met me aan.Foto-AWTE6QYB.jpg

Ik wilde dat ze meer kontact kregen met elkaar.Elmo werd boos als lucky samen met hem wilde eten of te dicht in de buurt kwam.

Dus was het zaak op een leuke manier hun nader te brengen zonder agressie.

Ik had een bos peen op de kooi gelegd.Zodat ze samen groen konden eten.

Foto-KTNWVARB.jpg

nou dat liet elmo zich gauw smaken met plezier!!

Foto-PQL8QTJP.jpg

Hij had er echt schik in............

Foto-FNIXJLKI.jpg

En toen kwam lucky er gezellig bij.

Foto-XABDIWMJ.jpg

Zo bracht ik ze spelender wijs en relax wat meer samen.Zonder agressie.

Volgende stap ik had een wortel over dus die in de kooi en kijken wat er ging komen...

Foto-6EXOFYON.jpg

En ja hoor samen wang aan wang de wortel eten.............zonder ruzie weer wat over wonnen.

Foto-ZYDOGGKG.jpg

En ja betrappen op closer kontact en een likje hier en daar haha

Foto-3O6URZDS.jpg

ja...............

Foto-LQ8WF4LG.jpg

dus ze zijn gekoppeld!!!!

Yvonne en haar man heeft ze vanavond weer opgehaald.We hebben natuurlijk nog even lang zitten kletsen buiten bij de konijnen...........Maar baby frans hebben ze niet mee genomen hoor haha.Maar wel weer zien leurken natuurlijk!!! geen gezicht.

Nu moet het koppel het thuis nog waar maken dat ze echt bestemd zijn voor elkaar.Maar ik heb er goed vertrouwen in.

cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .