Ga naar inhoud

Grumpie verveelt zich ?

anneh

Aanbevolen berichten

Hallo

Mijn konijn is een kruising met een haaskonijn.Hij heeft hoge lange slanke poten en is erg ontevreden.Ondanks speelgoed afleiding en loslopen in huis.Hoe ga ik hier mee om we wonen in een flat dus naar buiten kan hij alleen op het balkon en dat doe ik ook regelmatig maar toch uit hij zn onvreden in aan de tralies rammelen waar je zelf dol van wordt.Wie weet raad, afleiding geef ik hem elke dag in keukenrol,boekjes,wcrol,balletje in de kooi enz.Bedankt voor het lezen !!

Anneh en een ontevreden Grumpie

aangepast door ZaZa
aangepast i.v.m verplaatsen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Het is een ander onderwerp maar ik heb nog niet ontdekt hoe ik een eigen topic moet openen.Misscien dat iemand anders dit kan verhuizen voor me.

Mijn konijn is een kruising met een haaskonijn.Hij heeft hoge lange slanke poten en is erg ontevreden.Ondanks speelgoed afleiding en loslopen in huis.Hoe ga ik hier mee om we wonen in een flat dus naar buiten kan hij alleen op het balkon en dat doe ik ook regelmatig maar toch uit hij zn onvreden in aan de tralies rammelen waar je zelf dol van wordt.Wie weet raad, afleiding geef ik hem elke dag in keukenrol,boekjes,wcrol,balletje in de kooi enz.Bedankt voor het lezen !!

Anneh en een ontevreden Grumpie

Anneh, het zou idd fijn zijn als je hier een eigen topic voor aanmaakt. Je gaat in de bunnybunchforums naar de categorie waar je bericht aangemaakt dient te worden en dan zie je boven alle berichten een knopje staan met 'nieuw topic'. Daar klik je op en je vult alles in en klaar is kees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .