nick Geplaatst: 31 mei 2008 Delen Geplaatst: 31 mei 2008 hallo allemaal,Ik ben nu mijn 2 vrouwtjes konijnen aan het koppelen maar 1 konijn is heel bang voor de andere en zit stil onder het hok en het andere konijn heeft niet zo heel veel intresse in het bange konijn. Maar als hij er bij komt rent het bange konijn snel weg. Is dit goed of moet ik ze uit elkaar halen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 31 mei 2008 Delen Geplaatst: 31 mei 2008 Hangt er van af... Zolang er niet gevochten wordt, geldt in principe niet scheiden...1 grote uitzondering op die regel: als het bange konijn teveel stress toont, moet je ze wel uit elkaar halen. Stress kan leiden tot darmimmobiliteit, gas en starfte als je niet op tijd reageert. Hoe herken je dat stress té erg wordt?Het konijn admet snel en oppervlakkig, de neusvleugels staan helemaal open, je kan les het ware binnenkijken. De neus wordt een heel klein v-tje en je ziet meer van de binnekant van de neus dan van de buitenkant. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nick Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2008 okee ze vechten niet maar ik ga gelijk even kijken of ze niet teveel stress heeft Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
corrina Geplaatst: 31 mei 2008 Delen Geplaatst: 31 mei 2008 En hoe is het ondertussen met je konijnen?Vinden ze elkaar al leuk? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nick Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 ja hoor ze zijn toch vrienden geworden ze liggen soms lekker tegen elkaar te slapen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterV Geplaatst: 2 juni 2008 Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Fantastisch! Zoiets geeft voldoening dat je de koppeling geprobeerd hebt hé! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 3 juni 2008 Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Nou goed nieuws dan toch ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten