Spring naar bijdragen
Farfa

Wie stemt er op mij?

Recommended Posts

Hoi allemaal...

Ik hoop dat dit mag, en anders laat het me weten, dan haal ik het weer weg :$... Ik heb mezelf opgegeven voor een soort van modellenwedstrijd... Maar er moet gestemd worden, en daarvoor wilde ik jullie vragen...

Klik deze link: Stem! - De wedstrijd - Beauty Channel XL

Dan kom je als het goed is direct bij mijn pagina...

Alvast bedankt! :$

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kan iedere dag stemmen.

Hartelijk dank voor het uitbrengen van uw stem voor de covermodelwedstrijd van Beauty Channel XL.

Klik op onderstaande link om uw stem op Maret te bevestigen.

Alléén dan zal uw stem meetellen in de covermodelactie en kunt u uw favoriete model(len) steunen.

Mocht u geen stem hebben uitgebracht, dan kunt u deze e-mail als niet verzonden beschouwen.

Elke dag kunt u opnieuw stemmen. Vergeet dus niet terug te gaan naar Beauty Channel XL

en laat u informeren en inspireren op het gebied van Beauty en Lifestyle!

Met vriendelijke groet,

Beauty Channel XL.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh my goddddd...

Er staan mensen op waarvan je denkt........................................................................:blink:

....dan val jij nog mee Farfa...:baby:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook gestemd op je...! Maar als ik echt moest kiezen, dan had ik ook op je gestemd...je hebt toch wel de mooiste foto van allemaal! Succes met winnen! ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uh...ja, kies je de categorie: 'Vrouwen onder de 30 jaar' staat er een foto van een jongen (Joey, pagina 13) tussen:blink:

Oh ik heb ook op je gestemd hoor:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .