Spring naar bijdragen
knaagjes

Gele, donzige bolletjes

Recommended Posts

Robin ging een wandelingetje maken langs het kanaal en belde mij dat er een mama eend zat met kuikens.

Ik heb dus alles laten vallen en ben naar daar gespurt.

Er was weer een hoop regie voor nodig, maar uiteindelijk ben ik er in geslaagd ze te fotograferen.

Ik heb er een hele boel, maar dit zijn wel de leukste

_MG_0089.jpg

_MG_0099-1.jpg

_MG_0095.jpg

_MG_0112-1.jpg

laatste foto geeft het eendje een totaal nieuwe dimensie aan het liedje 'lopen op het water" :hihi:

er is blijkbaar wel iets mis gegaan bij het opslaan, wat een slechte kwaliteit, niet normaal!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat zijn ze lief!

Ik zag er vorige week 6 drijven in de haven van Antwerpen, allemaal anders van kleur.

Totaal niet bang, ze kwamen luid piepend tot aan de rand.

Mama eend hield wel een oogje in het zeil! ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Een hele verbetering :)

Zou ik deze misschien in 1024x768 mogen hebben? Ik wil hem graag als bureaubladachtergrond :$

Hihi, dat wilde ik vragen van het eendje dat over het water loopt. Toevallig! :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lief altijd weer zo'n kudde eendjes

Hoe heb je de foto's nou verkleind om de kwaliteit meer te behouden?

Ik zie bij mijn foto's ook geregeld hetzelfde probleem dat ze lang niet meer zo scherp zijn als ik ze verkleind heb en mijn merkje erin heb gezet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Lief altijd weer zo'n kudde eendjes

Hoe heb je de foto's nou verkleind om de kwaliteit meer te behouden?

Ik zie bij mijn foto's ook geregeld hetzelfde probleem dat ze lang niet meer zo scherp zijn als ik ze verkleind heb en mijn merkje erin heb gezet

geen flauw idee wat er misgegaan is, behalve dat ik gisteren een hele grote foto moest opslaan en die op mindere kwaliteit heb gezet omwille van de bytes die ze innam. Later toen ik een foto moest opslaan stond dat nog op klein, vandaar misschien. Dus foto gecropt, opgeslaan aan lage kwaliteit en dan verkleind en opnieuw opgeslaan, daar zou het kunnen zitten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites