Plumeau Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Ik ben mij eergisteren helemaal wezeloos geschrokken..Mijn nijntje Plumeau die ik gekocht heb als zijnde een mannetjes konijn..Heb ik zelf een tijdje later voor een dame aan gezien... Qua koppie had ik het vermoeden en toen ik haar beneden ging checken had ik eigenlijk totaal geen twijfel meer..Nu doet ze al een paar dagen raar.. Althans.. ze schuurt telkens met haar kinnetje over haar poepbak.. Dit is iets wat ik alleen nog maar bij mannetjes gezien heb.. Verder rijdt ze niet op haar Kwekkeltje.. dus wat dat betreft gedraagt ze zich als een dame en zag ik dat geschuur niet als zo vreemd..Maar nu ging ik haar eergister d'r biks geven.. en er kwam me toch een lucht van d'r af toen ze mij een knuffel kwam geven.. eerst dacht ik nog dat ik het zelf was.. terwijl ik me toch echt net gedouched had.. :blink: Ik dus aan de hond ruiken.. niks... en toen bleek zij het te zijn die zo sterk naar een zweetachtige lucht rook.. Ook dat heb ik alleen nog maar met rammetjes mee gemaakt...Dus ik haar uit haar hok gehaald.. meteen weer gekeken.. Nou.. niets mannelijks daar beneden terwijl de eventuele balletjes toch wel ingedaald zouden moet zijn.. Dus ik snap er niets meer van!!Zou Plumeau toch een man kunnen zijn? Of kunnen deze mannelijke gedragingen ook bij dominante dames voor komen?? En is het dan nog wel zo verstandig haar te koppelen aan een ex-man?! Alvast bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Voor de zekerheid zou je nog kunnen kijken of ze een piemeltje heeft of niet. Rammen kunnen namelijk ontzettend goed hun ballen intrekken. Leg haar op haar rug, en duw zachtjes bij de geslachtsopening. Bij een mannetje komt er een piemeltje uit, bij een vrouwtje schaamlipjes. Mocht je het zelf niet goed kunnen zien en blijven twijfelen, dan is er misschien iemand in de buurt die je kan helpen. Anders zou je naar de DA kunnen gaan, hoewel die het ook niet altijd goed hebben helaas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Nog even een link met foto's: Geslachtsbepaling bij konijnen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Plumeau Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Nou... de twee keer dat ik gekeken heb waren het dus duidelijk lipjes... Maar door dat gedrag twijfel ik nu toch wel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Plumeau Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 En toen ik Plumeau liet enten heeft de DA mij ook niet op andere gedachten gebracht toen ik zei dat het een voedster was... Misschien nog maar een keertje beter laten kijken door een DA??! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Ik zou een konijn nooit sexen op ballen ........? en een voedster kan gewoon het zelfde als een ram.............alle gedragingen van geur klier tot sproeien tot bespringen en andere fratsen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Mijn dames schuren ook overal langsaf, dus ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dit alleen mannetjes doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marlieke en nijntjes Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 hier doen de vrouwtjes het net zo hard, of misschien nog wel harder dan de mannetjes; kinnetjes wrijven en sproeien en erg stikkende keutels leggen > terretorium afbakening..zijn vrouwtjes nog drukker mee dan mannetjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Mjah ik zou nog maar eens kijken voor de zekerheid, en als je het echt niet weet iemand anders ernaar laten kijken..maar dat wrijven met het kinnetje etc. doen de dames hier ook allemaal hoor! En vieze dikke drap plasjes en stinkende keutels...hihi hier gedragen ze zich niet echt als dames:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Ik denk dat de lipjes veel duidelijker zijn met seksen dan eventueel gedrag. Anders hadden ze mij vroeger als kind ook wel Peter kunnen noemen, ik was een echte tomboy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Plumeau Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Ow gelukkig! :bow:Tja.. ik weet dus wel hoe je een konijn moet sexen.. en neej dus niet op de balletjes.. maar stel het was een heer geweest.. dan had ik dat inmiddels ook wel een beetje moeten zien dacht ik..Ik schrok alleen zo van dat gedrag.. heb al eens 3 dames gehad.. en die deden dat geen van allen.. Had dat alleen nog maar bij m'n heertjes gezien.. Dus snapte er helemaal niets van! :blink:Maareh.. jullie hebben me gerust gesteld hoor!! In dat geval is Plumeau toch gewoon een echte dame! :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Mijn voedster was ook een echte kerel Sproeien, rijden en lelijk doen, na de sterrilisatie is ze een lieve dame geworden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Plumeau Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Ow ze is wel heel lief hoor! En rijden doet ze gelukkig ook niet... maar ze kan verschrikkelijk stinken!!! :blink: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten