Loesah Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Wat ik net toch zag! ongeloofelijk!Cira loop hier door de kamer heen en ze gaat ineens terug haar kooi in..Ze draait haar billetjes in en hoekje en gaat daar gewoon haar behoeften doen! Hoezo zindelijk!? Echt geweldig!moet ik dit belonen?of snapt ze dat toch niet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 hihi dat doen ze hier ook maar niet in 1 specifiek hoekje gans het hok is daarvoor geod nuja beter in het hok dan in de kamer... weet niet of je dat moet belonen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 jaa ik vind het super dat ze daarvoor naar haar kooi gaat, ze had het ook gewoon in de kamer kunnen laten vallen heb haar een stukje winterpeen gegeven Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 daar zal ze wel blij mee geweest zijn :-)seg weet je dat ze morgen een week al bij je is ;-) wat gaat ie snel he Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 haha jaa ik weet het!als ik terug kijk duurde die 2 weken wachten ook helemaal niet zo lang haha..ik zet in hte andere topic ff een verslagje over vandaag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterV Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Goed zo!!! Je mag haar toch wel eens belonen hé! Een lekker stukje groenvoer knabbelen of zo! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 jaa ik heb haar een stukje winterpeen gegeven toen ze nog in de kooi zat en nu hupst ze weer rond Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Ik denk dat je haar daar zeker wel voor kunt belonen. Maar om het enig effect te laten hebben (dat ze dus de link legt tussen goed gedrag en beloning) zul je het ten eerste consequent moeten doen, en ten tweede direct belonen. Even later, al is het maar een minuutje, zal ze het niet meer snappen en gewoon denken dat haar vrouwtje heel lief is om haar zomaar iets lekkers toe te stoppen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 ja ze zat nog op de "mesthoop" toen ik haar het stukje peen gaf dus misschien heeft het wel effect Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten