merelvandijke Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 hee, ik heb besloten mijn koppeltje toch maar proberen te koppelen aan het konijn van mijn broer, want hij zit nu in een miniscuul hokje waar ze niet rechtop kan staan en in mijn hok heeft ze gewoon veel meer ruimte. hoe pak ik dat aan? het is een vrouwtje, moet ik haar eerst aan mijn mannetje koppelen en dan aan het vrouwtje of alle 3 tegelijk? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Farfa Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Heeft je broer een voedster of een ram?Wat Konijnenvrouwtje mij vertelde is: eerst een half uur met de minst dominante van het koppeltje en als dat een half uur goed / rustig gaat nummer twee erbij...Maar ik ben geen expert, dus please people: correct me if I'm wrong! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cynthia Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Als konijnenvrouwtje het zegt zal het wel goed zijn toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten