santa_6396 Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 euhm waarom plast mijn konijn op mij?Ik zit in de ren en zoals gewoonlijk springt ze bij mij op schoot lekt ze even mijn jas dat ik aan heb dan springt ze terug van mijn schoot af en er dan terug onmiddellijk op. ineens voel ik iets warm en nat: Lilo plast me onder!Is dat omdat ze mij als haar eigendom beschouwt ofzo? Ze is enorm dominant, heeft dat ermee te maken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Een konijn plast dolgraag op iets zacht misschien is dat de reden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
santa_6396 Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2008 mja ze plaste vroeger altijd op de voeten van mijn vriend dus weet niet of dat met zacht te maken heeft Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Ik heb al dikwijls meegemaakt dat de kids met een konijn in de zetel gaan zitten en bingo konijn plast.Lopen ze gewoon door de kamer doen ze dat niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
santa_6396 Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2008 mja ik vond het gewoon raar omda ze dat normaal nooit doet op mij maar je zal wel gelijk hebben ik kan ze ni eens zeggen dat dat niet mag want ze zou me met haar schattig snoetje bekijken: "wat heb ik mis gedaan?" toch bedankt voor te hebben geantwoord Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
meroke Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 snuffel plaste vandaag ook op mij! achja, we moeten het die schattige snoetjes vergeven é Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten