Ga naar inhoud

nu hulp nodig!

pampam

Aanbevolen berichten

ik ben nu bezig met het koppelen van mijn gecastreerde ram en voedster maar mijn ram gaat steeds naar mijn voedster toe, en die is denk ik bang en rent steeds weg.

daarbij stampt ze niet...

dus ze rennen de hele tijd door het hok heen.

ik heb deze grondig schoongemaakt vanwege luchtjes enzo.

wat gebeurt er en wat moet ik nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe zet je ze voor de eerste keer bij elkaar?wij mogen koppelen over 3 a 4 weken. zet je het vrouwtje bij het mannetje in het hok, of buiten in een ren? of in de keuken ofzo? en hoelang de eerste keer?blijven ze dan meteen samen in hun nieuwe hok, als het lukt? of haal je ze weer uit elkaar naa een uurtje ofzo?hoe gaat dat, wat dat kan ik nergens lezen. ik heb ze nu naast elkaar staan, en dat gaat goed.(niet echt veel aandacht voor elkaar, wel ruiken, snuffelen, vrouwtje leunt helemaal op haar hok, en kijkt dromerig.

dank je wel, had ook veel aan deze topic!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gebeurt eigenlijk hetzelfde als bij pampam, alleen was mijn ram en voedster voor de castratie steeds samen en konden echt niet buiten elkaar. Maar sinds hij gecastreerd is wil ze niet veel van hem hebben, en als hij bij haar in de buurt komt dan rent ze weg of dan gaat ze piepen.

Heeft iemand raad voor mij, ik heb ze maar weer uit elkaar gehaald. Maar ze kunnen via de tralies elkaar wel zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .