Ga naar inhoud

Voor de eerste keer Lekjes gekregen!!!!!!

Lani_Nessa

Aanbevolen berichten

Jippie :P gisteren heb ik mij in de ren van de konijntjes neer gelegt :P.

Wou de wereld eens vanuit hun hoogte bekijken :P.

Gevolg : 2 nijntjes die super enthousiast naar me toe stormen.... :bounce:

Lani springt op me en begint me aan een heuse snuffeltocht te onderwerpen, Nessa had het op men gezicht gemund :-)

Eerst begon ze overal te snuffelen en ineens totaal onverwacht voelde ik een tongetje op dat lekjes gaf .:wub: hihi. Ze wist van geen ophouden. Is de eerste keer op 4.5 week dat ze nu bij mij zijn dat ik lekjes kreeg. Ahja wat k wel raar vond is dat ze ook aan men haren begon te knabbelen :P. Enig idee waarom? (heb haar dan toch even afgeleid, want wou niet met een brosje eindigen :P.)

Ondertussen had Lani de naden van men jeans ontdekt en was er lustig aan het knabbelen :P

Ja sorry mensen is misschien beetje belachelijk om zo enthousiast te zijn als 25 jarige, maar ik vond het echt super heb een ganse avond als een verliefde puber :wub: rondgelopen . En kon het niet laten om het hier even mede te delen :$.

Voelde me even niet enkel hun personeel maar ook even heel hard geapprecieerd en geliefd. :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekskes is Vlaams...Likjes is Hollands... :lol:

Aan je haar "knabbelen" is veel natuurlijker voor een konijn,lijkt meer op pels van een soortgenoot. Maar bijt ze echt of knabbelt ze? Mijn voedster doet dat ook,maar ze bijt er nooit stukjes uit.

ik kreeg de indruk dat het stukjes afbijten was :P maakt niet uit zolang ze mij geen bros knabbelt is het voor mij picobello :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat! .. De mijne geeft al vanaf het prille begin likjes, toen ze nog kleiner was kietelde dat super hard, zo'n klein tongetje in men handpalm :)

Wat ik ook super lief vind is dat als ik ze iets klein van eten uit de hand geef (een rozijntje ofzo) dat ze dit dan heel voorzichtig neemt, vooral niet in men vingers willen bijten :)

Geniet er nog van, 's echt leuk konijntjes die je appreciëren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nu snap ik het! Ik dacht al lekjes gekregen? Kreeg al hele visioenen van lekkende konijnen :blink:

Maar goed, ik snap heel goed hoor dat je blij bent! Ik was de 1e keer dat Elmo binkies maakte ook super blij! (klinkt vreemd maar ik zal je het hele verhaal besparen) Geniet er maar lekker van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!:) Ik kan heel goed begrijpen dat je het even kwijt wou, is hartstikke leuk toch!! Ik zat laatst ook al te denken of ik een topic zou maken, mijn nieuwe rammetje ging me voor het eerst likken:bunny3:Ik was ook helemaal blij:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah, altijd fantastisch wanneer je genegenheid van je dier krijgt hé! Als ik hier in de ren kom, dan komen ze alle drie naar mij gelopen en komen ze altijd met hun neusje duwen! Dan ben ik ook altijd zo blij! :bunny3::$:bunny3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als snowy buiten in de tuin rond hupst en ik heb haar niet in de gaten dan geeft ze me een stootje met haar neusje tegen mijn hiel. Echt zo van hier ben ik. Erg leuk hoor.

Wij zijn ook erg gek op onze 4 konijnen en we zijn ook geen 18 meer jammer genoeg haha.

Ik denk dat leeftijd er echt niet toe doet, als je echt van iemand of iets houd, toch!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .