Lani_Nessa Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Jippie gisteren heb ik mij in de ren van de konijntjes neer gelegt . Wou de wereld eens vanuit hun hoogte bekijken . Gevolg : 2 nijntjes die super enthousiast naar me toe stormen.... :bounce:Lani springt op me en begint me aan een heuse snuffeltocht te onderwerpen, Nessa had het op men gezicht gemund :-) Eerst begon ze overal te snuffelen en ineens totaal onverwacht voelde ik een tongetje op dat lekjes gaf . hihi. Ze wist van geen ophouden. Is de eerste keer op 4.5 week dat ze nu bij mij zijn dat ik lekjes kreeg. Ahja wat k wel raar vond is dat ze ook aan men haren begon te knabbelen . Enig idee waarom? (heb haar dan toch even afgeleid, want wou niet met een brosje eindigen .)Ondertussen had Lani de naden van men jeans ontdekt en was er lustig aan het knabbelen Ja sorry mensen is misschien beetje belachelijk om zo enthousiast te zijn als 25 jarige, maar ik vond het echt super heb een ganse avond als een verliefde puber rondgelopen . En kon het niet laten om het hier even mede te delen . Voelde me even niet enkel hun personeel maar ook even heel hard geapprecieerd en geliefd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Gefeliciteerd hoor!!!Vind je enthousiasme helemaal normaal! Het is ook een enorme eer om likjes te krijgen van een konijn, dat betekend dat ze je helemaal aanvaard hebben als deel van hun groep! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2008 :-)vroeg me alleen af waarom ze aan men haar begon te knabbelen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anne_Demmi Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Lekjes?? Een konijn "Likt" toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Lekskes is Vlaams...Likjes is Hollands... Aan je haar "knabbelen" is veel natuurlijker voor een konijn,lijkt meer op pels van een soortgenoot. Maar bijt ze echt of knabbelt ze? Mijn voedster doet dat ook,maar ze bijt er nooit stukjes uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Dan heb ik Likjes gekregen maakt niet uit !!!! IK HEB LIKJES/LEKJES GEKREGEN !!!!!!!dat zal het verschil zijn tussen Belgisch en Nederlands? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Lekskes is Vlaams...Likjes is Hollands... Aan je haar "knabbelen" is veel natuurlijker voor een konijn,lijkt meer op pels van een soortgenoot. Maar bijt ze echt of knabbelt ze? Mijn voedster doet dat ook,maar ze bijt er nooit stukjes uit. ik kreeg de indruk dat het stukjes afbijten was maakt niet uit zolang ze mij geen bros knabbelt is het voor mij picobello Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Moeten we nu ook uitleggen wat een bros is denk je? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2008 voor degene die het niet weten: een 1mm coupe ;-) nuja bespaart mij een kappersbezoek of 20 en dan kan ik dat aan hun besteden => eigenlijk nog niet zon slecht alternatief Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimmi Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Proficiat! .. De mijne geeft al vanaf het prille begin likjes, toen ze nog kleiner was kietelde dat super hard, zo'n klein tongetje in men handpalm Wat ik ook super lief vind is dat als ik ze iets klein van eten uit de hand geef (een rozijntje ofzo) dat ze dit dan heel voorzichtig neemt, vooral niet in men vingers willen bijten Geniet er nog van, 's echt leuk konijntjes die je appreciëren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anne_Demmi Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Ja! Konijnen likken het eten ook uit mijn hand:p Als ik nu in de ren loop komen ze hard aangerend om aaitjes te krijgen.. en dat beantwoorden ze dan met afschuwelijk veel gelik haha:p Het is fijn om geliefd te zijn door een konijn:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2008 eten uit de hand nemen ze ook zo voorzichtig mogelijk maar likken hebben ze hiervoor nog nooit gedaan .eens zien of ze vanavond even lik-mindend zijn als gisteren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Gefeliciteerd hoor, hihi! Hier vinden ze mn haar ook erg lekker, dan knabbelen ze gewoon heel rustig en af en toe lijkt het zelfs alsof ze er op sabbelen. Rare beestjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Ja, nu snap ik het! Ik dacht al lekjes gekregen? Kreeg al hele visioenen van lekkende konijnen :blink: Maar goed, ik snap heel goed hoor dat je blij bent! Ik was de 1e keer dat Elmo binkies maakte ook super blij! (klinkt vreemd maar ik zal je het hele verhaal besparen) Geniet er maar lekker van! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2008 ahja lekken op die manier . hhi nee likjes binkies of ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
andremiranda Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Gefeliciteerd! Weet ook hoe geweldig dit kan zijn!Kan me goed voorstellen dat je dit even kwijt wou! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Gefeliciteerd! Ik kan heel goed begrijpen dat je het even kwijt wou, is hartstikke leuk toch!! Ik zat laatst ook al te denken of ik een topic zou maken, mijn nieuwe rammetje ging me voor het eerst likken:bunny3:Ik was ook helemaal blij:bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimmi Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 en wat zijn binkies? :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterV Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Aah, altijd fantastisch wanneer je genegenheid van je dier krijgt hé! Als ik hier in de ren kom, dan komen ze alle drie naar mij gelopen en komen ze altijd met hun neusje duwen! Dan ben ik ook altijd zo blij! :bunny3::bunny3: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 hihi :-)ikke vandaag nog blijerder (als dat al even kan )Gisteren opnieuw aan de lik-brigade moeten ondergaan, alle willen en genieten . is echt super Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Binkies zijn die gekke sprongetjes die konijnen maken als ze blij zijn :bunny1: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cynthia Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Ik vind het er altijd een beetje uitzien of ze stroomschokjes krijgen:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 hehe het is idd een gek zicht . zo ineens een draai en poepje schudden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maria Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Als snowy buiten in de tuin rond hupst en ik heb haar niet in de gaten dan geeft ze me een stootje met haar neusje tegen mijn hiel. Echt zo van hier ben ik. Erg leuk hoor.Wij zijn ook erg gek op onze 4 konijnen en we zijn ook geen 18 meer jammer genoeg haha.Ik denk dat leeftijd er echt niet toe doet, als je echt van iemand of iets houd, toch!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten