Spring naar bijdragen
Emsaa

SINN een RAM?!

Recommended Posts

Ik vind het wel heel vreemd dat hij het heeft over een diertje wat al niet meer te helpen is..olifantstanden is heel goed wat aan te doen, en het beestje kan na de operatie gezond verder leven.:blink:

Verder Emsaa..zou ik als ik jou was heel erg je best doen om Sinn te mogen houden..ik zou aan je ouders uitleggen dat je gehecht aan hem bent, en liever hem hebt dan een gezond ander konijn. Mocht dat nou niet werken, kun je proberen ze over te halen door mss dat je een bijbaantje kunt zoeken? Dat je voorlopig geen andere konijnen meer neemt, dat je meer helpt in het huishouden? Wat er ook gebeurd ik zou hem echt absoluut niet terugbrengen! Maar dat wil je ook niet. Veel sterkte en succes meis, dit is een heel rotte situatie..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Willen je ouders hem alleen ruilen eigenlijk of sowieso wegdoen?

EDIT: Ik zat nog even terug te lezen maar ik vind het echt heel raar dat hij Sinn een verloren zaak noemt:S

bewerkt door Danja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vind het wel heel vreemd dat hij het heeft over een diertje wat al niet meer te helpen is..olifantstanden is heel goed wat aan te doen, en het beestje kan na de operatie gezond verder leven.:blink:

Verder Emsaa..zou ik als ik jou was heel erg je best doen om Sinn te mogen houden..ik zou aan je ouders uitleggen dat je gehecht aan hem bent, en liever hem hebt dan een gezond ander konijn. Mocht dat nou niet werken, kun je proberen ze over te halen door mss dat je een bijbaantje kunt zoeken? Dat je voorlopig geen andere konijnen meer neemt, dat je meer helpt in het huishouden? Wat er ook gebeurd ik zou hem echt absoluut niet terugbrengen! Maar dat wil je ook niet. Veel sterkte en succes meis, dit is een heel rotte situatie..

Ik heb Henk al verteld dat er aan olifantstanden heus wel wat te doen is.

En tja.. ik ben nog te jong voor een baantje en ik moet sowieso al in huis helpen :(. Ik vind het echt verrot! Maar mijn ouders.. tja, wat moet ik er over zeggen? Zo koppig als ezels....

Ik denk trouwens dat als ik het geld (maar dat zal wel 150 euro worden) weet in te zamelen, dat het dan misschien een kans heeft.. Maar hòe verdien je nou in 3 dagen 150 euro?? Want mijn Pa wil het konijn dan zaterdag "ruilen" (ECHT EEN k*t WOORD!).. Mijn ouders hebben ook wel begrip voor me hoor.. Ze weten ook wel dat ik aan Sinn gehecht ben, maar ja. Toch vinden ze het een goed voorstel..

Nou weet ik echt even niks om te doen en mijn traantjes zijn ook ongeveer op..

Ik haat deze situatie!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een ontzettend vervelende situatie.. Hoop dat je ouders over te halen zijn.. Huil, schreeuw.. Wat dan ook... Hoop dat het allemaal goed komt:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Willen je ouders hem alleen ruilen eigenlijk of sowieso wegdoen?

EDIT: Ik zat nog even terug te lezen maar ik vind het echt heel raar dat hij Sinn een verloren zaak noemt:S

Nou, volgens mij willen ze Sinn gewoon alleen ruilen.. Ze zeiden dat ze er gister over hadden gepraat en het er over eens waren (wel met pijn in het hart hoor, maarja.. zij voelen natuurlijk niet hetzelfde voor Sinn als ik en het valt ze ook niet goed duidelijk te maken).. Maar weet je wat nou het verotte is?! Ook al zóu ik Sinn ruilen, dan kan ik hem helemaal niet opzoeken.. De fokker woont een uur ver weg en ik bedoel, mijn ouders gaan me heus niet even daar afzetten ..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wat een ontzettend vervelende situatie.. Hoop dat je ouders over te halen zijn.. Huil, schreeuw.. Wat dan ook... Hoop dat het allemaal goed komt:(

Huilen (sorry da'k zo baby-achtig ben hoor) heb ik al heel veel gedaan.. Maar ze raken wel wat ontroerd, maar het HELPT gewoon NIET..

Ik begrijp mijn ouders wel.. Ze zouden nu alleen maar dierenarts kosten aan Sinn hebben en dan hebben we dus alleen verlies.. En ze zeggen ook wel dat ze mij begrijpen, maarja, ik betaal altijd de standaardkosten en zij betalen de dierenartskosten. Nadat ik Sinn heb gekocht (en een nieuwe foto-camera) heb ik dus geen geld meer.. Met mijn 5 euro per week heb je niet echt snel 150 euro.. En dan zou ik dus ook nog de konijnenflat voor ongeveer de helft moeten betalen.

Het komt dan gewoon niet meer uit!

Het is gewoon dat ik zo van Sinn houd..

Mijn nicht heeft ook iets vervelends gehad met haar Teddy. Het was een superlief diertje, het was een witte en ze heette Chica. Maar nu bleek dus dat er een virus in Chica's familie zat en ze begon vaag te doen en ging na 3 weken dood.. Zij was ook zo boos en verdrietig! Waarom wij?!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lieve schat, dat is niet baby-achtig.. Ik zou ook de ogen uit mijn kop janken.. Maar kunnen ze niet 1 keer nog de dierenartskosten betalen.. Ik snap ook dat het geld niet aan bomen groeit.. Maar probeer tot het bittere einde je ouders over te halen.. Denk dat ik mn konijn zou pakken en in een hoekje zou gaan zitten met het konijn aan mijn borst geklemd.. Maar dat is erg drastisch natuurlijk..

Heel vervelend ook van je nicht:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ohh Emma.. wat een rotsituatie! Ik leef met je mee, wou dat ik je kon helpen! Kan je niet regelen met je ouders dat zij je helpen met de komende dierenartskosten (volgens mij heb ik gelezen dat Sinn geopereerd zou worden aan zn tanden en de problemen dan over zijn) en dat jij het op langere termijn terug betaald, of er extra klusjes voor doet, of wat dan ook. Je zegt dat je te jong bent om te werken, kan je niet babysitten bij mensen die je kent ofzo?

Ik probeer ook maar wat te verzinnen... Vind het heel rot voor je!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oja, over dat baby-achtig, vind ik idd ook niet. Huilen is heel normaal en zeker in dit soort situaties. Iedereen huilt wel eens, en je hebt verdriet, is toch logisch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt allemaal!

Ik kan het natuurlijk nog altijd proberen.. Maar hóe zorg ik dan voor een nieuw voedstertje erbij?

Mijn pa wil namelijk nog graag dat voedstertje, maar dan moet ik dus (als ik niet ruil) weer 45 eurie betalen..

Dus dan moet ik 195 euro betalen... En dan ook nog de helft van de konijnenflat is ong 100 euro..

Ik kan misschien wel babysitten, zal proberen om iemand te vinden.

@-Danielle, ik heb inderdaad heeeeeeel veel verdriet. Als ik ook maar aan Sinn denk vullen mijn ogen zich al..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Lieve schat, dat is niet baby-achtig.. Ik zou ook de ogen uit mijn kop janken.. Maar kunnen ze niet 1 keer nog de dierenartskosten betalen.. Ik snap ook dat het geld niet aan bomen groeit.. Maar probeer tot het bittere einde je ouders over te halen.. Denk dat ik mn konijn zou pakken en in een hoekje zou gaan zitten met het konijn aan mijn borst geklemd.. Maar dat is erg drastisch natuurlijk..

Heel vervelend ook van je nicht:(

Ik weet niet.. ik denk niet dat ze dat willen.. ze hadden ook de castratie en inentingen van Doetchie betaald, dus.. daar hebben ze 145 euro aan kwijt geraakt. Als ze dan ook nog Sinn betalen (de DA kosten) dan zijn ze dus wel meer dan 250 euro kwijt en dan ook nog de helft van de konijnenflat wordt meer dan 350 euro aan een koppeltje konijnen..

Ik denk niet dat mijn ouders daarin toestemmen :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

O sorry, had je laatste bericht nog niet gelezen..

Ontzettend jammer... Ik voel ontzettend met je mee.. En ja, het is natuurlijk erg duur.. Heeft die flat echt zo'n haast?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
O sorry, had je laatste bericht nog niet gelezen..

Ontzettend jammer... Ik voel ontzettend met je mee.. En ja, het is natuurlijk erg duur.. Heeft die flat echt zo'n haast?

De flat heeft opzich wel haast.. Als ik Sinn wil houden heeft de flat zelfs super veel haast.. Ik wil Sinn namelijk neit langer in dit hokje houden.. anders zou hij dus bij Doetch, maar da lukt niet. Als ik Sinn bij Doetchie in de ren stop raakt hij in paniek en gaat stampen.. Doetchie vindt Sinn wel heel leuk, maar het is dus niet insgelijks..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

emma, wat is je rekeningnummer? je krijgt van mij 10 euro omdat ik het niet vind kunnen dat je sinn zou moeten wegdoen... dan is dat al 10 euro gespaard en als er misschien nog andere mensen een duit in het zakje doen, dan heb je 45 eurootjes bij elkaar en kan je een nieuw konijntje halen, zonder dat sinn weg moet...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

:D DAnkjewel :). Jullie weten niet hoe blij ik ben! WAAROM zijn jullie toch allemaal zo aardig? :)

Ik zal aan mijn ouders vragen of ik dàn Sinn mag houden!

Jullie horen het heel gauw van me, waarschijnlijk morgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
He verdorie.. Ik zou ook wat willen storten, maar ik heb niet eens een euro meer op mijn rekening:(

ik ook niet, ik heb bijna al mijn spaarcenten opgedaan de afgelopen jaren tijdens mijn studie, maar ik vind het erg voor emma...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik ook niet, ik heb bijna al mijn spaarcenten opgedaan de afgelopen jaren tijdens mijn studie, maar ik vind het erg voor emma...

Als je geen geld meer hebt hoef je het echt niet aan mij uit te geven hoor! Het gebaar alleen al is super lief! :$

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Als je geen geld meer hebt hoef je het echt niet aan mij uit te geven hoor! Het gebaar alleen al is super lief! :$

maakt niet uit, ik woon thuis, ik zal niet omkomen van de honger ;-)

(en anders ga ik wel bij de buren een boterham bedelen haha)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
maakt niet uit, ik woon thuis, ik zal niet omkomen van de honger ;-)

(en anders ga ik wel bij de buren een boterham bedelen haha)

:D Nou, hartstikke bedankt!

PS: Nog een gelukje! Ik heb net nog even ontdekt dat ik deze maand nog geen zakgeld heb gekregen. Als het goed is heb ik dan nu nog 30 euro ongeveer!

Als ik nou ook nog ergens kan oppassen ofzo (of klussen) dan kan ik ook nog even 25 euro ongeveer verdienen voor een tijdelijk kooitje, totdat deze bij Doetchie kan!! :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, geld voor de operatie is misschien beter dan voor het voedstertje! Voedstertjes kun je wat Cindy zegt van veel plaatsen halen, ook voedsters die geen 45 euro kosten.. En ik zou niks meer van die man willen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .