The Email Female Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Vanacht mogen ze voor het eerst de nacht doorbrengen samen!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 2 juni 2008 Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Spannend! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Zeker! Helemaal met dat onweer hier... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 2 juni 2008 Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Onweert het bij jou? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 2 juni 2008 Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Hier lekker niet:tease: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 2 juni 2008 Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Ik ben benieuwd hoe dat gaat!Enne, het onweert en het waait hier ook hoor (maar het is wel droog tenminste) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Farfa Geplaatst: 3 juni 2008 Delen Geplaatst: 3 juni 2008 En... hoe is het gegaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 3 juni 2008 Delen Geplaatst: 3 juni 2008 ik benook benieuwd hoe het gegaan is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Ik ook Ik ga na het eten een krabbel op haar hyve zetten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterV Geplaatst: 3 juni 2008 Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Misschien heeft dat onweer goed gedaan voor het koppeltje! Ze zullen waarschijnlijk dicht bij elkaar gekropen zijn van de schrik! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Zo had ik het niet eens bekeken... Ik was juist een beetje bang dat ze hierdoor opgefokt zouden zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Joehoe!!! Ze zijn in Love Het is super gegaan! Ze hebben heel de nacht en dag samen gezeten. Ze kanbbelen gezellig samen uit een bakje. Ze blijven nog een paar nachtjes logeren en dan mogen ze donderdag naar huis. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 3 juni 2008 Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Hartstikke goed, ben erg blij voor je.Donderdag is nu ineens erg snel hé? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Ja goed hè? Ze zijn dan ruim weken weggeweest... Nou ja, ze... Snuffel dan, Einstein is rechtstreeks van de opvang naar de Love dokter gegaan.Nou nog kijken of Snuffel haar man wil delen met ons Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterV Geplaatst: 3 juni 2008 Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Goed nieuws dus! Dan kan je ze deze week nog aanschouwen terwijl ze elkaar likbeurten aan het geven zijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Morgen maakt de Love dokter van het nieuwe duo. Misschien kan ik ze dus morgen al in actie zien! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Wat goed! Ze worden dus al een echt stelletje!Wat zul je blij zijn, of niet? Ik hoop dat het goed blijft gaan, ook als ze bij jou komen. Is altijd nog wel een beetje spannend natuurlijk.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Waaw das pas goed nieuws. en nu nog wachtne op de foto's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Ik denk dat het thuis wel goed komt... Ze zitten dan al sinds maandag samen. Ik heb de vloer en de kooi helemaal schoon geschrobt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Het gaat erg slecht met Snuffel, zie nieuw topic (bij gezondheid) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 He wat is dat nu?Ik ga gelijk lezen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Waarom kan ik het niet vinden????????????????????Annemiek.......... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Ik was nog aan het typen... Het topic heet: Snuffel is heel erg ziek. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Heb het gevonden, heb al gereageerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/12402-snuffel-heel-erg-ziek.html#post242497 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten