Ga naar inhoud

Snuffel en Einstijn logeren bij de Love dokter

The Email Female

Aanbevolen berichten

• Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee... en ik ben al 3 dierenwinkels en de Boerenbond af geweest...

minihemp is niet meer leverbaar door een van de grootste leveranciers aan dierenwinkels en tuincentrums. Hierdoor hebben dus veel winkels het uit de schappen moeten halen.

Als je een intratuin in de buurt hebt zou ik daar eens kijken, want wij hebben nog een alternatieve manier gevonden om het te bestellen :) Eventueel kun je ook ff naar de intratuin in de buurt bellen eerst om te vragen of ze het hebben en evt een pak apart willen houden voor je :)

Wanneer komt je koppel thuis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee Evee! Ik vond het al zo vreemd dat ik het nergens kon vinden...

Ik zal mijn vriend dit weekend eens lief aankijken om weer naar een tuincentrum te gaan :) Handig hoor... geen rijbewijs!

Mijn duo komt eind van deze week thuis, ik weet nog niet precies wanneer.

Ik heb ook nog even tijd nodig om de tegels te schrobben met Dettol. Gewoon schoonmaakmiddel heeft de vorige keer niet geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat er ook een lovedokter bestaat!

Weet iemand of er in de buurt van katwijk aan zee ook een loveddokter is?

Over 4 weken word mijn mannetje geholpen is dan namelijk oud genoeg(4 mnd) en dan na 3 weken wil ik hem aan mijn voedster(10 mnd) koppelen, maar er bestaat natuurlijk altijd een kans dat het niet klikt....

Hoop zo dat t in 1 keer gaat lukken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .