The Email Female Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 Ik heb geen rijbewijs en kan dus niet even heel Eindhoven af...Ik denk dat ik het online ga bestellen ergens en dan op mijn werk laat bezorgen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pol&kik Geplaatst: 28 mei 2008 Delen Geplaatst: 28 mei 2008 tuincentrum? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 Die zijn er wel maar zijn een heel eind fietsen... En dan nog terug met een zak aubiose... Ik doe het dan maar op de luie manier en bestel het online Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 28 mei 2008 Delen Geplaatst: 28 mei 2008 Aubiose hebben ze ook bij de huisdiervoordeel shop, ook zakken van 10 liter, €2,99. Misschien zit die 1 in je buurt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 Ik kan gewoon niet meer wachten tot ze thuis komen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlotte Geplaatst: 28 mei 2008 Delen Geplaatst: 28 mei 2008 wel super dat ze deze service hebben! Misschien een idee voor Mika als ze dit leest? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 28 mei 2008 Delen Geplaatst: 28 mei 2008 wel super dat ze deze service hebben! Misschien een idee voor Mika als ze dit leest? Hahaha.... jij geeft ook niet snel op hé?You go girl..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Nee... en ik ben al 3 dierenwinkels en de Boerenbond af geweest... minihemp is niet meer leverbaar door een van de grootste leveranciers aan dierenwinkels en tuincentrums. Hierdoor hebben dus veel winkels het uit de schappen moeten halen.Als je een intratuin in de buurt hebt zou ik daar eens kijken, want wij hebben nog een alternatieve manier gevonden om het te bestellen Eventueel kun je ook ff naar de intratuin in de buurt bellen eerst om te vragen of ze het hebben en evt een pak apart willen houden voor je Wanneer komt je koppel thuis? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Goed idee Evee! Ik vond het al zo vreemd dat ik het nergens kon vinden...Ik zal mijn vriend dit weekend eens lief aankijken om weer naar een tuincentrum te gaan Handig hoor... geen rijbewijs! Mijn duo komt eind van deze week thuis, ik weet nog niet precies wanneer.Ik heb ook nog even tijd nodig om de tegels te schrobben met Dettol. Gewoon schoonmaakmiddel heeft de vorige keer niet geholpen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Het gaat toch iets langer duren... Morgen gaat de Love dokter ze veel samen zetten en bekijken of ze de nacht samen mogen doorbrengen.Als dat goed gaat mogen ze naar huis. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Nog iets langer wachten dus..nouja dan ben je er ook zekerder van dat het gaat lukken.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Dat is zeker zo, nu heb ik ook meer tijd om de vloer te schrobben...Ik vind het wel jammer hoor, ik had me er erg op verheugd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Och wat jammer voor je joh.Maar als het beter is dat ze nog even blijven,dan moet het maar hé? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2008 Zeker, ik vind het ook erg fijn dat ze het op save spelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pol&kik Geplaatst: 31 mei 2008 Delen Geplaatst: 31 mei 2008 Ik duim voor je, en hoop dat alles goed komt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2008 De aubiose speurtocht van vandaag heeft weer niet opgeleverd...De Intratuin hier in de buurt verkoopt geen dierenbenodigdheden (alleen visvoer). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
corrina Geplaatst: 31 mei 2008 Delen Geplaatst: 31 mei 2008 Wat leuk dat er ook een lovedokter bestaat!Weet iemand of er in de buurt van katwijk aan zee ook een loveddokter is?Over 4 weken word mijn mannetje geholpen is dan namelijk oud genoeg(4 mnd) en dan na 3 weken wil ik hem aan mijn voedster(10 mnd) koppelen, maar er bestaat natuurlijk altijd een kans dat het niet klikt....Hoop zo dat t in 1 keer gaat lukken!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2008 De love dokter is een vrijwilligster van de opvang. Ze koppelt opvang konijnen aan het konijn dat je al hebt als het zelf niet lukt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterV Geplaatst: 31 mei 2008 Delen Geplaatst: 31 mei 2008 Bij ons in de Aveve hebben ze aubiose. Misschien moet je eens op hun website kijken voor de winkels zo dicht mogelijk tegen de Nederlandse grens (Arendonk of Lommel). Je kan ze beter eerst eens bellen, want ik weet niet of ze het in alle winkels hebben.Aveve Tuincentrum Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Bij de opvang zat Einstijn op zaagsel. Ze knipten hem om de 5/6 weken en daarom gaf zaagsel geen problemen. Ik ga hem ook zovaak knippen en denk dat ik mijn zoektocht naar aubiose daarom maar opgeef. De vloer is helemaal schoon, de tuin ook We hoeven alleen nog maar de kooi schoon te maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 (aangepast) Een foto van de kont van Einstein 1 juni 2008 aangepast door The Email Female Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 De vloer is helemaal schoon, de tuin ook We hoeven alleen nog maar de kooi schoon te maken. Nou die 2 nog naar huis !!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 En de kooi is ook klaar voor de thuiskomst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterV Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Wanneer verwacht je nu de nijntjes? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Woensdag denk ik... Ze moeten eerst 's nachts samen kunnen voor ze naar huis mogen komen. Ik verwacht morgen weer iets te horen van de Love dokter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten