Buttons Geplaatst: 23 mei 2008 Delen Geplaatst: 23 mei 2008 Hoi Weet iemand op welke leeftijd de puberteit begint en hoelang deze ongeveer duurt? Ik denk dat Buttons er middenin zit :(( Wordt er gek van!! Zal deze maand een hoge waterrekening hebben aangezien elke dag de waterspuit wel bijgevuld moet worden *zucht* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterV Geplaatst: 27 mei 2008 Delen Geplaatst: 27 mei 2008 Ik heb op dit forum ergens gelezen dat puberteit meestal van 4 maanden tot 8 maanden (leeftijd) voorkomt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Buttons Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Dankje wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Senso Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 De waterspuit bijvullen ?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
teddydwergjes Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Ja sommige spuiten konijntjes nat (met een plantenspuit) om ze te corrigeren. Heb ik ook een keer geprobeerd met mijn konijntjes, maar het maakte helemaal geen indruk op ze (komt waarschijnlijk omdat mijn konijntjes langharig zijn en ze er niks van merken). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Senso Geplaatst: 29 mei 2008 Delen Geplaatst: 29 mei 2008 Oh haha, de plantenspuit. Ik krijg allemaal rare gedachtes over een tuinslang, snapt het al niet... (waar ik die tuinslang vandaan haal weet ik ook niet haha ) Plantenspuit werkt bij die van mij ook niet nee. Ze waren verre van onder de indruk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten