Spring naar bijdragen
Beauty

Amivedi

Recommended Posts

Ik heb me als vrijwilliger aangemeld bij amivedi en ga vanmiddag mijn eerste dienst draaien, van huis uit en krijg telefoontjes die ik dan door moet sturen naar de juiste hulppost in hun regio, 4 uurtjes in de week is te doen naast mijn werk, studie en mijn dieren

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

nou hier een verslagje, ik moet nog een kwartiertje maar goed...ik heb tot nu toe 3 mensen aan de tel. gehad die de hond weggelopen zijn, 1 die een papagaai had gevonden, 1 die haar kat al een paar dagen weg was en 3 die een hond hebben gevonden, snap alleen niet dat ik mensen aan de tel. krijg die naar ons doorgestuurt worden door asiel omdat die geen tijd heeft om te kijken en van de politie, die mensen naar de dierenambulance verwijst en die weer naar ons verwijst raar maar zal wel, heb ze allemaal netjes de goede te. nummers doorgeven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja iedere zaterdag van 17.00 tot 21.00 uur. lekker van huis uit, heb gister en volgende week zaterdag wel tel. ondersteuning..dat als ik ergens niet uit kom kan ik die persoon bellen, maar niet nodig gehad en daarna kan ik mezelf aanmelden bij 0900 en na de dienst weer afmelden..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja vindt het nog steeds erg leuk, draai op dit moment mijn derde dienst en moet nu nog een dik uur ( tot 21.00 ) en heb vanaf 17.00 uur pas 6 tel. gehad, was vorige week wel drukker toen had ik er totaal 18.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

maar je kan dan toch gewoon je dingen doen ondertussen? tv kijken ofzo.. strijken.. weet ik wat?

of kan dat niet..

zoals ik het nu voor me zie.. je moet bereikbaar zijn, de tel op kunnen nemen, en de mensen "de juiste kant op sturen" dus de gegevens bij de hand hebben. (en natuurlik moet je weten hoe en wat)

Maar ik bedoel qua bereikbaarheid..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
en wat heb je dan zoal gehad?

Heb tel. gehad van mensen die hun hond was weggelopen, een vrouw die een gewonde vogel had gevonden, mensen die een kat kwijt waren en mensen die honden of katten gevonden hadden, heb vanavond totaal c 12 tel. gehad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
maar je kan dan toch gewoon je dingen doen ondertussen? tv kijken ofzo.. strijken.. weet ik wat?

of kan dat niet..

zoals ik het nu voor me zie.. je moet bereikbaar zijn, de tel op kunnen nemen, en de mensen "de juiste kant op sturen" dus de gegevens bij de hand hebben. (en natuurlik moet je weten hoe en wat)

Maar ik bedoel qua bereikbaarheid..

Ja ik meld me vlak voor mijn dienst begint aan bij een 0800 nummer en dan met een klantennummer en een code moet ik een 070 nummer invoeren en dan mijn eigen nummer.

Zodra ik dat heb gedaan bel ik de persoon die de dienst voor mij heeft gedraait en zegt dat ik heb doorgeschakeld en dus de dienst heb overgenomen.

Zodra ik een tel. krijg mbt amivedi hoor ik nadat ik de tel. heb opgenomen 2 piepjes en weet ik dus dat het voor amivedi is.

Heb dus tijd genoeg om van alles en nog wat te doen, op internet, eten maken, studeren noem maar op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb gereageerd op een vacature bij de vrijwilligersbank ( via internet) maar als je op de site van Amivedi kijkt kan je je ook aanmelden, er zijn dagdelen van 9.00-13.00 en van 13.00-17.00 en van 17.00-21.00.

Zou zeggen ga ervoor als je iedere week 4 uurtjes over heb om het te doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
hm... is misschien nog niet zo gek.. ik bedoel.. of ik nou tv kijk of tv kijk en wat nuttigs doe...:)

vindt ik ook, gister heb ik 45 min. geen tel. gehad en toen hij daarna ging schrok ik zelfs haha, maar ook dat hij 3 keer achter elkaar ging.

als je het gaat doen krijg je een map met alle plaatsnamen van nederland en een tel.lijst en je wordt 2 keer via de tel/ begeleid..die schakelen dan door voor jou na 2 keer mag je het zelf doen....net als ik gister.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .