Ga naar inhoud

drinkflesjes


mintaka

Aanbevolen berichten

Dat drinkflesjes eigenlijk géén goed idee zijn, heb ik vandaag nog maar eens ondervonden. Ik wist wel dat Toendra er gevoelig voor was, omdat ze te veel lucht binnen krijgt als ze ervan drinkt. Tegen beter weten in had ik toch maar die flesjes opgehangen sinds ze buiten wonen (dikke week à twee weken). Ik dacht dat het wel goed ging. Tot vandaag.

Toen was het prijs: stille Toendra, pips uit de ogen kijken, niet weten hoe zich te leggen. Te veel lucht binnen dus...

Ik heb haar primperan en metacam gegeven, en een buikmassage. En na een uur ging het beter. :$ Terwijl ik eigenlijk moest werken aan mijn thesis dus...

Vanaf nu dus weer drinken uit een bakje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier hebben ze de sipy flesjes met een nippel!

die zijn ideaal als je denkt dat je nijn teveel lucht binnen krijgt ....

een kogelfles moeten ze echt aan lurken... hierbij drukken ze tegen de nippel en valt de druppel in hun mond,...

ik heb ook een sipy. die hangt bij R e R

drinkbakjes is geen optie hier, heb etensbakjes ophangen en Alice voetbalt ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze de keuze hebben drinken ze toch liever uit een kommetje hé. Als Grijsje en Witje in de puppyren zitten hang ik altijd een fles aan de ren en ik zet een kommetje in hun hok en meestal kiezen ze dan het kommetje! Ze springen er zelfs voor in het hok en klimmen naar het tweede verdiep om van het kommetje te drinken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ook drinkbakjes hier, ik had eerst ook een probleem i.v.m. het omgooien, nu heb ik gewoon een stuk gaas geniet in het hok, waaraan ik het bakje vasthang (het bakje komt van zo'n poezenvervoersmand, zit altijd een bakje bij die je kan ophangen).

Het is idd ook veel natuurlijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben ook bakjes. Ze staan gewoon op de grond en er word niet mee gegooid ofzo. Het enige wat ze weleens gebeurd is dat ze er doorheen stampen als ze heel snel naar je toe willen komen. Dat gebeurde Elmo laatst, hij kwam luid knorrend op me af en plenste zo z'n waterbak in met z'n poten (betere straf is er niet, haha)

Ik moet ze trouwens niet in het nachthok zetten want dan gaat het wel om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .