Ga naar inhoud

Prozyme


mintaka

Aanbevolen berichten

Ik heb zonet Prozyme besteld, omdat Toendra weer troubles heeft met haar darmpjes. Ze is super erg aan het verharen en ik denk dat het daardoor komt (kleine keuteljes). Ze eet wel goed, maar is niet de actieve brutale Toendra die ik ken. Eerder wat slomer (kan ook aan de warmte liggen). Dus ik hoop dat ik die Prozyme snel heb...

Vandaag ga ik in elk geval ananas kopen...

Wilde ik effe kwijt...

Hoe dien je prozyme eigenlijk het beste toe? in het drinkwater?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, je hebt er altijd maar een mespuntje van nodig. Ik maak meestal gewoon peterselie nat en strooi het daar op. Met die krulblaadjes blijft het daar het best op plakken. Maar je kan het over eender wat strooien eigenlijk...

Hier hetzelfde hoor, heb gisteren ook een kleine kralenketting gevonden, denk van Clicquot want die wast het meest en bij haar kan ik de losse haartjes op haar snoetje er zo uitwrijven, bij Merlot hangt er dan niks aan mijn hand, waarschijnlijk omdat Cliqcuot alles weglikt. Ben dus ook met prozyme begonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vandaag is dus EINDELIJK de prozyme aangekomen. Poststempel : 5 mei !!!

Die is dus 17 dagen onderweg geweest....

Het ziet eruit als een zakje drugs hihihi :P Ik zal er eens mee langs de douane passeren :lol:

In elk geval heb ik het nu in huis, voor wanneer ik het nodig heb! Dat voelt geruststellend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .