Ga naar inhoud

schijnzwanger! (hoop ik)


merelvandijke

Aanbevolen berichten

ik ontdekte net een nest in het hok van pancakes! ze had al haar haren in een hoekje gelegd, nu maar hopen dat ze schijnzwanger is! want er is een heeeele miniscule kans dat brutus een hij is, want ik heb het nooit gecontroleerd omdat ze dan mijn hand eraf beet. maar ik weet haast zeker want waarom zou ze anders met elvis op kunnnen schieten? het ziet er wel heel gaaf uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hadden een albino konijn gevonden. Dat konijntje was over een hek gegooid. En die hebben wij mee naar huis genomen. En toen hadden wij een hok over hebben we haar in gezet en toen begon ze ook een nestje te maken. Maar mijn moeder dacht dat het daarom over het hek was gegooid. Maar het bleek schijnzwanger te zijn. Maar dan moet je maar 28-31 dagen afwachten of er iets komt. Heb je dan nooit gecontroleerd of Brutus een mannetje is ? Omdat het anders je hand afbijt ?? Gr. Claire

Link naar reactie
Delen op andere sites

mischien handschoenen aan??? en dan even oppakken in een reisbakje doen en dan meenemen naar de DA..dan kan die mooi even voor je kijken..wat er nu is gebeurt of gebeurt zou zijn kan je niet meer terug draaien jammer genoeg..maar je kan wel zorgen dat dit iig niet een tweede keer gebeurt dan en ik hoop maar dat ze niet zwanger is..

maar in je banner staat dat je twee nijnen hebt en je hebt het in je berichtje over Elvis,pancakes en brutus (grappige namen trouwens) maar wie is wie dan? is elvis dan een gecastreerd rammetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

elvis is een mannetje uit de opvang en brutus had ze al...

pancakes zegt me zo niks maar is vermoed ik het konijn van dr broer waar ze wel eens over verteld heeft.

als brutus een mannetje is zitten nu dus twee rammen samen...

maar de vraag die ik dan heb..... brutus is aan elvis gekoppeld in de opvang? heeft de opvang niet voor de zekerheid brutus gecheckt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n nood heeft het wel! Mocht het toch een ram zijn dan is het zelfs al te laat!!!

de nood is hoog..das waar, maar ze hoeft nu niet meteen het zou dan toch (heel heel jammer genoeg) al te laat zijn

merel;brutus en elvis gaat nu nog goed ja maar dat kan zo ineens in een nacht bv verkeerd gaan...en als het verkeerd gaat dan gaat het ook goed verkeerd hoor..ik zou het echt niet gokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig (not)

Straks is één van de 2 een heer, zit Elvis nu bij Brutus....1 + 1 = hoeveel jongen krijgt een gemiddeld ?

Maar aangezien je er van uitgaat dat dit schijnzwangerschap is...

Waarom zet je je verhaaltje dan hier neer ?

Of ben je van plan je konijnen te laten voortplanten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

pancakes zit it in een ander hok als ik het verhaal goed begrijp, maar desondanks dat zou ik toch willen weten of die ander een heer is.

Om 3 redenen:

- om een castratie te kunnen plannen.

- om te weten of er een kans is dat ze echt zwanger is

- om gronische gevechten te voorkomen, want zodra die hormonen maar genoeg gaan spelen zal die ook met een gecastreerde ram op de knok gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elvis en Brutus zitten nu toch samen ?

Over Brutus: "een heeeele miniscule kans dat brutus een hij is"

Over Elvis én Brutus:"brutus en elvis gaat heel goed samen! maar binnekort maar even checken inderdaad..."

Hoezo vaag...............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat begreep ik....

Maar ze TWIJFELT enigzins of Brutus een man is, immers daar heeft ze nooit naar durven kijken...

DIT konijn zit nu dus gezellig samen met Elvis..

Van geen van de konijnen lees ik in dit topic dat ze duidelijk weet wie welk geslacht heeft....

Hopelijk weet ze wel zeker dat Elvis een man is ???

Niet naar een geslacht kijken is vragen om ellende....of aandacht...of een nestje...

aangepast door ZaZa
Link naar reactie
Delen op andere sites

elvis is idd een gecastreede ram uit de opvang en brutus werd altijd gedacht een vrouwtje te zijn,.... nu ineens is er de twijfel of t nie ttoch een mannetje is...

waarom heb je daar nooit na gekeken vooraleer je brutus in de opvang ging koppelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Elvis gecastreerd is...

Brutus een man is (omdat hij het prima naar de zin heeft met Elvis or whatever)

EN

Van Pancakes je zeker weet dat het een vrouw is (anders had meneer Pancakes vast gevochten met meneer Brutus en hoe komt die nestdrang dan)

DAN

Is er dus niets aan de hand........................

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ontdekte net een nest in het hok van pancakes! ze had al haar haren in een hoekje gelegd, nu maar hopen dat ze schijnzwanger is! want er is een heeeele miniscule kans dat brutus een hij is, want ik heb het nooit gecontroleerd omdat ze dan mijn hand eraf beet. maar ik weet haast zeker want waarom zou ze anders met elvis op kunnnen schieten? het ziet er wel heel gaaf uit!

Nou nee want ze denkt dat brutus een vrouw is omdat die zo goed met elvis kan opschieten, dus een nest kan nog steeds als brutus een man blijkt te zijn.

Zolang brutus nog niet de aandrang heeft gevoeld met elvis op de knok te gaan, kunnen ze best hele goeie vriendjes zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

rustig maar, brutus is een vrouwtje hoor. en zaza, waarom zou ik het niet mogen plaatsen als mijn konijn een nest heeft gebouwd? sommige mensen plaatsen al een topic als ze bij wijze van spreken een bloedneus hebben gehad! en het is helemaal niet dat ik dacht dat brutus een man was, ik bedacht me alleen dat ik het nooit gechecked heb dus dat het in theorie mogelijk is, dat is wat anders dan er van uit gaan dat het een mannetje is omdat ze nooit gechecked is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar hoe weet je nu dat brutus een vrouwtje is??

maaar eeh jij plaatst zelf een topic met 'schijnzwanger(HOOP IK)' dus dan laat je mensen denken dat je het niet weet....Waarvoor zet je er dan zelf hoop ik achter?terwijl je het eigenlijk zelf al weet?je creeert dus zelf de onrust,omdat dit zoals je zelf kan zien in veel topics wel vaker gebeurt(ongeplant nestje)

wie heeft dat eigenlijk als eerste gechecked dan,of het echt een echte brutus is en niet eigenlijk een brutussientje hahaha

o en by the way ik ben de kalmheid zelve hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .