Spring naar bijdragen
mintaka

tragisch nieuws: de Konijnenburcht moet de deuren sluiten....

Recommended Posts

Op hun weblog staat in elk geval deze foto niet...

(en niet alle journalisten zijn uitzonderlijk welbespraakt natuurlijk :bunny3: er zijn ook knoeiers bij :bounce:)

bewerkt door mintaka

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wilde gok...die journalist heeft gewoon de info uit hun weblog? Of heeft hij ze echt gesproken? De woorden lijken mij nogal letterlijk..

Hij heeft ze niet gesproken verzonnen artikel, dit mocht niet gepubliceerd worden, meer zeg ik niet! dat mag ik trouwens ook niet sorry!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vond het ook beetje letterlijk klinken vanuit hun weblog ... maar die foto maakte het wel echt ... wel erg dat het artikel gepubliceerd is zonder dat ze ermee akkoord waren, maar soite ge hebt zo van die journalisten he 8-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hij heeft ze niet gesproken verzonnen artikel, dit mocht niet gepubliceerd worden, meer zeg ik niet! dat mag ik trouwens ook niet sorry!

tja...dat vermoede ik dus al...feit dat ze zelf geen pers wilden en als je dan het artikel leest...en die foto had ik ook al eens ergens gezien...dus ja...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik had de foto nog niet gezien, maar wat ik er merkwaardig aan vond, was het feit dat Diny's kapsel er tegenwoordig anders uit ziet...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeg mintaka waar maak jij je eigenlijk druk om het zijn toch maar konijnen en mensen zoals hendrika fokken zo een opvang weer vol, maar daar moeten wij ons allemaal niet zo druk om maken er zijn ergere dingen in het leven. Dus meid maak je niet zo druk erom.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik herhaal alleen even wat jij hebt gezegd, dat is niet uit zijn context trekken.

Ik denk dat je je persoonlijke frustratie even aan de kant moet zetten voordat je op topics reageert het siert je namelijk niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Flauw hoor, zo op de man spelen. Het heeft niets met deze topic te maken, en je rukt dingen totaal uit z'n verband. Ik denk dat jij degene bent die haar persoonlijke frustratie even aan de kant moet zetten, want deze manier van reageren siert jou niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .