Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hmm ik zou het niet met zekerheid durven zeggen.

Wel weet ik dat chronische traanoogjes vaker voorkomen bij ouder wordende konijnen, ouderdomskwaaltje denk ik. Probeer het gewoon goed schoon te houden.

Op mijn stage hebben de oude konijnen ook van die kwaaltjes: smetvlekken (gelige, vettige plekken op de huid), traanoogjes, en er was er eentje met een soort roos (geen schurft of wat dan ook, heeft de dierenarts al wel eens naar gekeken, maar het is een soort roos, wat mensen ook kunnen hebben).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben lid van meerdere konijnenfora en bij eentje werd mij verteld dat het met kamillethee kan. Het komt dan vast door de ouderdom want Flappy is de 10 al gepasseerd. :$ Gelukkig komt er geen pus mee dus het is niet ontstoken.

Ik zal het vanmiddag eens gaan proberen. Ik had het zaterdag al gehaald maar wilde eerst zeker weten of het wel kon.

Link naar bericht
Delen op andere sites

jij snapt em....

ik was al bang dat het serieus opgepakt zou worden....

Kamillethee werkt verzachtend en ontstekingsremmend, dus dat dat helpt is wel voor te stellen....

Of de raadgever dacht dat je het konijn....eh...:baby: ...en bedoelde kamille meer als smaakversterker...

Was het een Belgisch forum ???????

Link naar bericht
Delen op andere sites
jij snapt em....

ik was al bang dat het serieus opgepakt zou worden....

Kamillethee werkt verzachtend en ontstekingsremmend, dus dat dat helpt is wel voor te stellen....

Of de raadgever dacht dat je het konijn....eh...:baby: ...en bedoelde kamille meer als smaakversterker...

Was het een Belgisch forum ???????

Nee hoor een Nederlands forum.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .