Ga naar inhoud

Stenen in voer!!!!!!


Heleen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik geef mijn nijntjes al vanaf het begin voer van hope farms, rabbit select. Nu heb ik vandaag voor de 2e keer een steen in dit voer gevonden!!! Ik heb meteen een email gestuurd naar het bedrijf. Gebruikt iemand dit voer, en heb je ervaring met stenen in dit voer? Ik vind dit nl niet kunnen!!! Dus opgelet!:yikes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond laatst uitwerpselen in mijn hooi! echt vies! maar stenen in je voer lijkt me ook niet lekker nee! goed dat je een mail hebt gestuurd, dit kan echt niet! een brief kan nog goed zijn ook, bij ons was er een keer een blikje kattevoer ontploft, zomaar, en toen kregen we uitgebreid excuses en gratis voer en een bloemenbon!

hopelijk krijg je snel reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had laatst een gigantisch grote uitgedroogde kever in mijn hooi :blink: maar dat vind ik niet zo raar, die heeft gewoon pech gehad bij het rooien en drogen van het gras denk ik...

in de aubiose zitten ook regelmatig stenen, maar dat vind ik minder erg... één keer heb ik er een stuk glas in gevonden, daar was ik dan wel niet over te spreken :((

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ook voer van Hope Farms maar heb er nog nooit iets vreemds in gevonden. In hooi wel. Stukken verpakking etc. Stukken hout soms maar dat kan ik me wel voorstellen hoe dat er in komt, en een keer kamille hooi in een zak brandnetel hooi:p Glas zou ik ook niet zo fijn vinden, altijd goed controleren dus. Ik heb wel een keer glas in mijn aardappelschijfjes gevonden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad een mail gestuurd om dit door te geven maar tot nu toe nog geen reaktie. Het is zeker weten een stuk steen want de vorm, kleur en hardheid kan onmogelijk eetbaar zijn. Mijn konijn had hem ook als enige voorwerp in zijn bakje laten liggen nadat hij gegeten had. Stukken glas is idd wel heel erg, gelukkig was dat het niet!! Ik zal er een foto van maken en er straks opzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met je rechtermuisknop op de afbeelding klikt, dan op eigenschappen zie je zo'n link staan. Boven in het blokje waar je je berichtjes in typt, zie je een klein plaatje van een berg staan, zo'n afbeeldingsknopje. Daar moet je op klikken en dan de link invoeren. :)

Hopelijk lukt het nu, kunnen we weer on-topic. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .