bunnyandme Geplaatst: maandag om 22:10 Geplaatst: maandag om 22:10 één van mijn konijnen eet niet meer, ik weet niet precies sinds wanneer maar max een paar uur dus de spoeddierenarts zei dat ik moest afwachten tot morgenochtend.. ik ben gewend dat ik meteen terecht kan, het maakt me echt nerveus om te moeten wachten. Helaas geen pijnstilling/metacam in huis, ciseral gegeven en warmtekussen. Zouden jullie verder nog iets anders doen? of is dit advies om af te wachten terecht? Quote
bunnyempress Geplaatst: dinsdag om 05:12 Geplaatst: dinsdag om 05:12 (aangepast) Hoop dat je goed de nacht door bent gekomen. Ik vind het maar een raar advies van de spoedarts. Hier is het devies altijd: zo snel mogelijk handelen bij eten weigeren. Hoe sneller je behandeld hoe beter het is. Helaas lag iedereen te slapen. Maar voor de toekomst: masseren kan helpen. Verder irriteren met allerlei eten: verse kruiden zoals peterselie, groenten, hooi, snoepjes e.d. kijken of er toch naar gehapt wordt. Warm houden / naar binnen brengen als er onder temperatuur is. Hopelijk is het eten op gang gekomen en anders kan je misschien vanochtend z.s.m. terecht. dinsdag om 05:12 aangepast door bunnyempress 1 Quote
bunnyandme Geplaatst: dinsdag om 07:06 Auteur Geplaatst: dinsdag om 07:06 gelukkig begon ze vannacht weer te eten.. eerst een hapje karton haha, en vervolgens toch maar weer hooi en brokjes. ik had inderdaad ook gemasseerd. Onlangs was er een konijntje op werk gestopt met eten, meteen naar spoeddierenarts, maar helaas heeft hij het niet overleefd. dusja vandaar ook mijn stress. 1 Quote
Cheeta26 Geplaatst: dinsdag om 18:07 Geplaatst: dinsdag om 18:07 Die stress snap ik wel. Wel fijn dat ze weer eet Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.