KlavertjeVier Geplaatst: 30 december 2025 Geplaatst: 30 december 2025 Hoi allemaal, het is alweer even geleden dat ik hier actief was. Maar ik heb het altijd fijn gevonden mijn verhaal even kwijt te kunnen. We hebben 2 heerlijke knuffelige konijnen in onze tuin. Tot nu toe ging alles eigenlijk heel goed, maar afgelopen dagen viel het me op dat ons mannetje een hele kale plek kreeg aan de binnenkant van zijn poot. Ook werd hij tot 2x toe omver gelopen door zijn vriendinnetje en toen gingen bij mij meteen de alarmbellen rinkelen. Dat was wel even stress want we zouden een paar dagen op vakantie gaan. Meteen een belletje naar de dierenarts en gelukkig konden ze een plekje vrij maken voor ons vlak voor ons vertrek. En zij heeft hetzelfde vermoeden als ik, EC. Dus nu gelukkig medicatie in huis. Duimen jullie mee dat het goed komt met ons kleine vriendje? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.