bunnyaap Geplaatst: 21 december 2025 Geplaatst: 21 december 2025 Hey allemaal! Het leek mij leuk om weer eens een topic te starten met foto’s van jullie konijnenverblijven, zowel binnen als buiten. Altijd leuk om ideeën op te doen en mee te kijken 😄 Ik zal beginnen: 🐰📸 2 Quote
Arielle Geplaatst: 21 december 2025 Geplaatst: 21 december 2025 Leuk zeg!! Ik kan wel een foto maken, maar eigenlijk is dat zinloos haha. Het enige wat ze hebben is een open kooi van 1,20m waar hooi en toiletbakken in staan. Voor de rest hebben ze de gehele woonkamer tot hun beschikking met keuken. Er liggen hier en daar mandjes/kleedjes. Verder vooral veel speelgoed en knaaggoed door de kamer heen. Ik kan best wat foto's maken van hun geclaimde hoekjes morgen haha. Ik ben heel benieuwd! Quote
bunnyaap Geplaatst: 22 december 2025 Auteur Geplaatst: 22 december 2025 Ik ben benieuwd naar de foto's van de geclaimde hoekjes @Arielle 😉 Quote
Lappie2 Geplaatst: 22 december 2025 Geplaatst: 22 december 2025 De kamer van de husbuns en Kip en ook een beetje van dochter 🤪 4 Quote
Cheeta26 Geplaatst: 22 december 2025 Geplaatst: 22 december 2025 Dit is de buitenren van mijn koppel met de huidige inrichting 3 Quote
Boris en Beer Geplaatst: 24 december 2025 Geplaatst: 24 december 2025 Op 22-12-2025 om 16:40, Lappie2 zei: De kamer van de husbuns en Kip en ook een beetje van dochter Grappig hoe dit bij de meesten zo werkt; eerst was het mijn werkkamer, nu is het DE konijnenkamer en ergens zielig in een hoekje mag ik werken 🤣 3 Quote
bunnyaap Geplaatst: 9 januari Auteur Geplaatst: 9 januari Leuke foto's! Ik ben benieuwd naar meer! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.