Evee Geplaatst: 17 juli 2025 Geplaatst: 17 juli 2025 Wat is het laatste konijnenspeelgoed dat jij gekocht hebt? En hoe bevalt het? Quote
happy211 Geplaatst: 17 juli 2025 Geplaatst: 17 juli 2025 Nieuw zand voor in de zandbak. Er was in de loop van tijd al redelijk veel naar buiten gewerkt, waardoor er weinig meer te graven was. Voor Pandora is het nu weer top graven, maar Apollo wordt soms wel bekogeld als hij op de verkeerde plek zit en ik moet weer een stuk vaker vegen. Maar dat hebben we er wel voor over natuurlijk. Ik heb het geluk dat ik wilgentakken bij mijn ouders uit de tuin kan halen, dus die hoef ik nooit te kopen, maar dat krijgen ze qua speelgoed wel vaak. Quote
Lappie2 Geplaatst: 17 juli 2025 Geplaatst: 17 juli 2025 Deze keer alleen kleedjes en een kussen en koelmatjes van stof wat Leeuw als nieuw toilet ziet😅 Aan de ene kant handig..want zo zien we direct de kleur..Aan de andere kant niet zo handig want deze moet ik steeds in de was gooien🙈 En een soort krab matje. Nieuw speelgoed ging deze keer naar Kip en Jingles. 2 schommels voor Kip en keramiek honing potje voor Jingles wat hij volgens mij ook als toilet ziet... Ga vanmiddag eens kijken of ik gelijk heb🤪 Nieuwe huisjes en andere accessoires net besteld voor hem want zijn oude huisjes beginnen een beetje onbewoonbaar te worden omdat hij ook daar wel eens tegen aan plast 🙄. Quote
Evee Geplaatst: 17 juli 2025 Auteur Geplaatst: 17 juli 2025 Ik heb als laatste wat gras & wilgenspeeltjes gekocht om aan te knabbelen en mee te gooien. Ze hebben ook nieuwe speeltunnels nodig, maar die heb ik nog niet gevonden. Ik twijfel ook nog wat voor materiaal ik wil, ga ik voor een kattentunnel of iets van natuurlijk materiaal? Zandbakzand heb ik tegelijk met de speeltjes gekocht, dus ook dat is hier een laatste aankoop 😅 Quote
Cheeta26 Geplaatst: 17 juli 2025 Geplaatst: 17 juli 2025 Plastic tunnel gekocht na 2 nylon tunnels die haarmagneten waren en de metalen spiraal er steeds verder uitkwam door het vele geknaag. Hopelijk gaat deze langer mee maar Kushi kan haar tandjes toch niet thuishouden die heeft er alweer aan geknaagd Quote
Lappie2 Geplaatst: 17 juli 2025 Geplaatst: 17 juli 2025 18 minuten geleden, Cheeta26 zei: Plastic tunnel gekocht na 2 nylon tunnels die haarmagneten waren en de metalen spiraal er steeds verder uitkwam door het vele geknaag. Hopelijk gaat deze langer mee maar Kushi kan haar tandjes toch niet thuishouden die heeft er alweer aan geknaagd Hihi😅🙈 Wij hebben nog de oude tunnel van Lap met kussen ervoor. Lap sliep erin, rende erdoorheen, overheen en hield m netjes😇 Nu is het ook bijna tijd voor een nieuwe want hij ziet er niet uit van binnen🤪 De balletjes hangen nog wel netjes💪🏼 Nieuwere regenboogtunnel had ook een kussen, maar dat was binnen 10 tellen al volledig opengereten. Heb er toen een andere mandkussen ingenaaid. Maar daar zitten ze bijna nooit op. Wel gebruikt kip die nu als toilet🥴 De maan en ster die erin hingen lagen al na een week op de grond😅 Ik vind die tunnels zo mooi hihi. Maar idd beter om een plastic variant te zoeken. Quote
mammafelina Geplaatst: 19 juli 2025 Geplaatst: 19 juli 2025 Zandbak zand, maar inmiddels is de hele zandbak weg omdat hij werd gebruikt als toilet. Verder koop ik eigenlijk nooit speelgoed voor Fluffy en Pip 🙈 Wel krijgen ze geregeld verschillende takken waar ze aan kunnen knagen. Quote
Marjoleink Geplaatst: 20 juli 2025 Geplaatst: 20 juli 2025 Een wilgenbal, maar ik heb hem nog niet gegeven. En niet gekocht, maar ik heb vandaag verrassingszakjes gemaakt, nog met de Bunnybunch doe-het-zelf kit. 3 Quote
Boris en Beer Geplaatst: 8 augustus 2025 Geplaatst: 8 augustus 2025 Een wilgenbal, die welgeteld 10 min overleefd heeft 5 Quote
Marjoleink Geplaatst: 10 augustus 2025 Geplaatst: 10 augustus 2025 Ik heb een webshop gevonden (PetXL) waar alle Rosewood spullen afgeprijsd zijn. Dus mijn konijnen hebben straks een hooirol, een doolhof en een hooikubus, plus heel veel klein spul. 2 Quote
bunnyaap Geplaatst: 21 november 2025 Geplaatst: 21 november 2025 Wilgenballetjes om te slopen. Ook vinden ze een bak met veel bodembedekking erin leuk om uitgebreid in te graven. Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 21 november 2025 Geplaatst: 21 november 2025 Hennepvezelmatten met 20% korting woensdag bij Welkoop. Dit is om in de catcubes te doen maar het is ook een knaagobject dus ook speelgoed. 1 Quote
Cheeta26 Geplaatst: 21 november 2025 Geplaatst: 21 november 2025 Die hield het hier 3 dagen vol toen zaten er 3 gaten in en er werd van gegeten. Dus die kon kliko in 1 Quote
Evee Geplaatst: 21 november 2025 Auteur Geplaatst: 21 november 2025 Hier graven ze er soms aan en dan pluist het, alsof ze een hamsternestje hebben, want ze liggen er vervolgens wel op / in. Quote
happy211 Geplaatst: 21 november 2025 Geplaatst: 21 november 2025 3 uren geleden, Cheeta26 zei: Die hield het hier 3 dagen vol toen zaten er 3 gaten in en er werd van gegeten. Dus die kon kliko in Ik kon ook geen hennepmatten gebruiken, vertrouwde het inderdaad ook niet dat er van gegeten werd. Dat was wel vooral Artemis, dus misschien kan het met dit koppel wel, maar nog niet uitgeprobeerd. Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 21 november 2025 Geplaatst: 21 november 2025 6 uren geleden, Cheeta26 zei: Die hield het hier 3 dagen vol toen zaten er 3 gaten in en er werd van gegeten. Ik stop ze altijd onder het stro en er wordt aan geknabbeld maar ik laat ze gewoon liggen. Laten ze er maar een soort nest van maken. Geen probleem. Ik leg er ook wel eens een op de catcube en die blijft langer heel. Als hij kapot is, verdwijnt die in de catcube bij het stro. Quote
Cheeta26 Geplaatst: 22 november 2025 Geplaatst: 22 november 2025 8 uren geleden, To van de Veluwe zei: Ik stop ze altijd onder het stro en er wordt aan geknabbeld maar ik laat ze gewoon liggen. Laten ze er maar een soort nest van maken. Geen probleem. Ik leg er ook wel eens een op de catcube en die blijft langer heel. Als hij kapot is, verdwijnt die in de catcube bij het stro. Ik had er dus eentje op de catcube gelegd, maar die werd dus ook aan de kant gekrabt. Voor mij een duidelijke "nee dat wil ik niet" Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.