Lappie2 Geplaatst: 14 mei 2025 Geplaatst: 14 mei 2025 De titel zegt het al ๐คช Maar Kleine heeft een wam ๐ ย ย Zaten gister met beiden jongens beneden op de bank, songfestival te kijken. Leeuw op dochter heerlijk te chillen en Kleine op de rugleuning. Nou zeg ik al heel lang dat hij nekloos is. Raar postuur ๐ Maar omdat hij zo hoog zat en in een bepaalde hoek, met lichtval konden we hem eens extra goed bekijken en behalve geen nek, een grote kraag onder zijn kin. We noemen hem altijd het vrouwtje/dramaQueen en Leeuw de LeeuwenKoning. Maar hij lijkt nu echt op een voedster zo ๐ ย Zat wat te googelen en het lijkt erop dat Kleine te veel vrouwelijk hormoon kan hebben.ย Begrijp nu ook wat beter dat die 2 het zo goed doen samen. ๐ ย Wie weet hier meer over? Zal wel erfelijk bepaald zijn? Overgewicht heeft hij niet. Het zou normaal niet voor mogen komen bij rammen maar het komt wel eens voor las ik... ย Morgen ben ik vrij en ga hem dan even proberen te pakken en voelen of het niet iets anders is. Maar mijn dochter had al gevoeld en voelde verder niks raars of zo...Maarja dat moet ik zelf ook even checken natuurlijk. Zal ook proberen een foto te maken. Hij heeft wel altijd een mooie volle borst gehad.ย
To van de Veluwe Geplaatst: 14 mei 2025 Geplaatst: 14 mei 2025 4 uren geleden, Lappie2 zei: De titel zegt het al ๐คช Wat heb jij toch een humor. Haha, hoe kom je er weer op: wam bij ram. Die humor van je vind ik altijd vermakelijk. Dus jullie kunnen de konijnen makkelijk pakken en mee naar beneden nemen? Ik til ze eigenlijk nooit op. Moet maar weer eens in het hok gaan voeren want de vaccinatie komt ook in zicht. En dan moet ik ze pakken. 1
Lappie2 Geplaatst: 15 mei 2025 Auteur Geplaatst: 15 mei 2025 7 uren geleden, To van de Veluwe zei: Wat heb jij toch een humor. Haha, hoe kom je er weer op: wam bij ram. Die humor van je vind ik altijd vermakelijk. Dus jullie kunnen de konijnen makkelijk pakken en mee naar beneden nemen? Ik til ze eigenlijk nooit op. Moet maar weer eens in het hok gaan voeren want de vaccinatie komt ook in zicht. En dan moet ik ze pakken. Haha ja het lijkt echt op een wam. Of het zo is?? Kan ook gewoon zijn postuur zijn en zijn dikke dichte vacht... ย Leeuw is altijd makkelijk te pakken. Kleine is een ander verhaal. Die kan ik alleen pakken als ik met de hooi bak aan kom. Dochter heeft hem zo te pakken.ย ย Wij zetten altijd de reismanden dag van te voren bij hun. Ze ruiken en stappen zelf hun eigen mandje in. Kleine moet soms een klein zetje krijgen, maar tot nu toe is dat altijd makkelijk gegaan gelukkig. ย Vandaag vind ik de wam minder aanwezig.. Het is ook niet zo als bij mijn Flap en Koosje vroeger (voedsters). Maar toch is er een dikke kraag/onderkin...ย Ga straks hun kamer opruimen en proberen even op schoot te nemen en te voelen. Leeuw heeft losse huid nadat hij zo is afgevallen en zijn nek heeft wel wat vet maar dat is aan de zijkant en los. Masseren we vaak een beetje.ย
Evee Geplaatst: 15 mei 2025 Geplaatst: 15 mei 2025 Apart dat hij een wam heeft! Heeft hij overgewicht? Heb je het idee dat het echt een wam is, of kan het iets anders zijn? Vetbult? (of erger, maar dat wil ik op dit punt liever niet noemen).ย Je zou het aan kunnen laten prikken bij de dierenarts zodat ze wat weefsel kunnen testen.ย ย Maar misschien is er verder niets bijzonders, wie weet is hij geen hij maar een een die/hen/hun konijnย ๐ย en laat hij dat met een wam blijken. Ik bedoel, je keek het songfestivalย ๐ 1
Lappie2 Geplaatst: 15 mei 2025 Auteur Geplaatst: 15 mei 2025 50 minuten geleden, Evee zei: Apart dat hij een wam heeft! Heeft hij overgewicht? Heb je het idee dat het echt een wam is, of kan het iets anders zijn? Vetbult? (of erger, maar dat wil ik op dit punt liever niet noemen).ย Je zou het aan kunnen laten prikken bij de dierenarts zodat ze wat weefsel kunnen testen.ย ย Maar misschien is er verder niets bijzonders, wie weet is hij geen hij maar een een die/hen/hun konijnย ๐ย en laat hij dat met een wam blijken. Ik bedoel, je keek het songfestivalย ๐ Hahaha ๐๐๐ Hij zij hen hun zat er ook echt helemaal in๐คช en vond het prachtig ๐๐ผ๐. Ik ga nu de ZOOi opruimen. Zal m proberen te pakken.ย ย Op alle fotoos, die ik gepost heb hier, is ook wel een verdikking te zien. ...nouja ..probeer zo ff te voelen. ย ย
Lappie2 Geplaatst: 15 mei 2025 Auteur Geplaatst: 15 mei 2025 Hij had iets bij zijn oog en dat mag ik altijd weghalen van hem dus kon hem ook direct pakken. Even lekker op schoot aaien. Gelijk zijn koppie verstoppen onder mijn arm ..struisvogel...ย ย Maar ik voel niks aan gekke dingen. Los hangende huid en volle dikke vacht. Als hij in een bepaalde houding zit komt dat met zijn volle borst omhoog en lijkt op een krop. Ook omdat het stuk helemaal wit is en zwart eromheen lijkt het misschien dikker dan het is๐คท๐ผโโ๏ธ ๐ ย ย Zaterdag maar eens beiden weer op de weegschaal zetten.ย Hij gromde niet eens deze keer ๐ฅฐ Hij voelt niet zwaarder aan dan de laatste keer. ย Maar of het een wam is of niet ..hij blijft het meisje hoor hihi De assistente dacht in eerste instantie dat er een fout in het systeem was. Ow is hij echt een rammetje? Hij ziet er zo meisje meisje uit ๐คช en 2 mannen? Hoe kan dat? Hihi ย Tja husbuns for life โค๏ธ๐งก๐๐๐๐๐ 3
Evee Geplaatst: 15 mei 2025 Geplaatst: 15 mei 2025 Gelukkig maar!ย Brenda heeft een bult onder de kin, dat lijkt ook een wam, maar is een loszittende knikker om te voelen, maar dat is een vetbultje kwam uit de test.ย
Lappie2 Geplaatst: 15 mei 2025 Auteur Geplaatst: 15 mei 2025 29 minuten geleden, Evee zei: Gelukkig maar!ย Brenda heeft een bult onder de kin, dat lijkt ook een wam, maar is een loszittende knikker om te voelen, maar dat is een vetbultje kwam uit de test.ย Ja zo iets heeft Leeuw ook. Idd vetbultje. Kan ik zo mee pingpongen van links naar rechts.ย ย Lap had een tumor boven in zijn nek. Kwamen ze per toeval achter ( met rรถntgen ) toen ze een abces weg haalden bij zijn keel. Heeft ze direct ook maar verwijderd en hoefde ik niks voor te betalen ๐. Was goedaardig gelukkig. ย Bij kleine ziet het eruit als een ๐ธ. De hele onderkant staat bol. Maar niks hards, of vet.. gewoon vreselijk veel vacht en gespierde borst. Hij heeft gewoon een raar lijf hihi
Lappie2 Geplaatst: 15 mei 2025 Auteur Geplaatst: 15 mei 2025 In het echt ziet het er nog dikker uit. En toen hij op de bank zat op een zwart dekentje was het nog veel boller... Maar dat zou misschien kunnen komen door dat zwarte dekentje.ย ย Hij is nog wat aan het mopperen op me zoals je ziet hihi lekker wijffie ๐
To van de Veluwe Geplaatst: 15 mei 2025 Geplaatst: 15 mei 2025 11 uren geleden, Lappie2 zei: Kan ik zo mee pingpongen van links naar rechts.ย Hahaha, inderdaad zie je een verdikking. Maar ja als je niks verder voelt dan huid, zal het niet veel bijzonders zijn. Je moest toch nog een keer terug naar de DA? 1
Lappie2 Geplaatst: 16 mei 2025 Auteur Geplaatst: 16 mei 2025 20 uren geleden, To van de Veluwe zei: Hahaha, inderdaad zie je een verdikking. Maar ja als je niks verder voelt dan huid, zal het niet veel bijzonders zijn. Je moest toch nog een keer terug naar de DA? Als er geen zorgen zijn hoefden we niet te komen zei de assistente. En die zijn er gelukkig niet ๐๐ค๐ผ๐ค๐ผ ย Zal er extra goed op letten.ย ย Sinds een paar dagen ligt hij steeds met zijn kont in de lucht..alsof hij daar de focus op zijn nek mee probeert te verbergen ๐คช๐๐ย
Aanbevolen berichten