Evee Geplaatst: 24 april Geplaatst: 24 april Wat zit er op dit moment in jouw konijnen EHBO doos? Wat is de basis van producten die er in zitten? Heb je bepaalde producten er in voor gezondheidsproblemen die ze hebben? Heb je nog geen ehbo doos of wil je er meer over weten? Er is op onze website ook een informatief artikel over dit onderwerp: https://www.bunnybunch.nl/konijnen-ehbo/ Quote
Cheeta26 Geplaatst: 24 april Geplaatst: 24 april Ciseral en Meloxidyl voor het geval dat. De dosis voor allebei de konijnen staat erop, plus heb nog een zakje dwangvoer liggen Quote
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 25 april Geplaatst: 25 april Metacam, cisaral, emeprid heb ik altijd in huis. Ik heb ook naalden en een infuuszak liggen, maar dat zou ik niet snel zelf toedienen eigenlijk, dat heb ik ooit meegekregen voor een ziek konijn dat tijdelijk infuus nodig had. Meestal heb ik ook wel panacur pet paste en lactulose in huis en iets van dermiel wondzalf ofzo. Verder natuurlijk dwangvoer, spuitjes, nagelknipper, borstels, snugglesafes. Uiteraard ga ik met een ziek konijn naar de dierenarts, maar voor in de nacht of in het weekend vind ik het prettig om alles in huis te hebben. Soms komt het voor dat een dienstdoende dierenarts echt weinig verstand heeft van konijnen en dan wil ik zelf alvast iets kunnen geven Quote
mammafelina Geplaatst: 25 april Geplaatst: 25 april Ik heb emeprid en metacam. Verder eigenlijk niets ☺️ Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.