Marcovka2 Geplaatst: 22 mei Auteur Geplaatst: 22 mei 2 uren geleden, To van de Veluwe zei: Zeker weten. Zodra de zon er is, gaan ze erin liggen. En hitte lijkt ze niet te deren. Ze zitten rechtstreeks in de zon en als het te heet is, gaan ze zelf ergens anders liggen. Maar dat gebeurt niet gauw. En ze kunnen hier de hele middag zon vangen. Soms liggen ze de hele middag te bakken... terwijl ze in de schaduw kunnen gaan liggen. Ik ben ervan overtuigd dat ze het fijn vinden in de zon๐. ย Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 22 mei Geplaatst: 22 mei 18 minuten geleden, Marcovka2 zei: Ik ben ervan overtuigd dat ze het fijn vinden in de zon๐ Weet ik wel zeker. Quote
Marcovka2 Geplaatst: 24 mei Auteur Geplaatst: 24 mei (aangepast) Kijk hem hier maar eens genieten๐ค๐ Lag zo al zeker anderhalf uur te bakken, en nog steeds wit๐ ย 24 mei aangepast door Marcovka2 1 4 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.