Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
1 uur terug, Annasbeestenbende zei:

Het gaat hartstikke goed met Loeki en Lilo! Ze zijn heel blij met elkaar en doen alles samen. Waar Loeki is, is Lilo en andersom. Ze zijn super vrolijk en springen vaak op schoot en komen de hele tijd bij mij kijken als ik aan het schoonmaken ben. Als ik pootjes in mijn rug voel weet ik dat het Lilo is 🤣

Lilo is wel snel verveeld, dus ik probeer ze bezig te houden door het voer rond te strooien en het verblijf soms anders in te richten.DCF6-EBDB-7-CFC-4458-B6-B8-48-F94-F39996

IMG-8924.png

IMG-8566.jpg
IMG-8563.jpg

Wat een smeltfotoos🥰 Heerlijk dat ze het zo goed doen saampjes❤️

Jouw Kersthuisje staat nog💪😁

Hier was dat voor de kerst al een ruïne 🙈🤣🤣 Ze hebben nu al een tijdje een radio en tv....wat ook al flink is toegetakeld...maar ze staan nog, helemaal ingericht zoals ze zelf willen. Ze maken nu een 2e en 3e opening naar elkaar toe🤪

aangepast door Lappie2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .