Lappie2 Geplaatst: 5 april Geplaatst: 5 april 46 minuten geleden, Evee zei: Twee weken geleden zaten we een weekendje in Limburg met de honden, hoewel de filmbeelden niet heel zonnig zijn, was dat het wel! Heerlijk weer gehad. We liepen de grote wandelingen vooral vroeg in de ochtend, dan kom je geen mens tegen, wel veel dieren en is het nog lekker koel. En met Finn heb je geen wekker nodig, ook niet op vakantie 😉 Dit is de reel https://www.instagram.com/reel/DHohhqZIO46/?igsh=MXJ3bTN6c3UyYzdvcA== Zo knap dat jullie nooit in de knoop raken 😇 Ik moet soms de hond uitlaten van een vriendin. 9 van de 10 keer loopt hij 2 rondjes om een boom en sta ik weer te klooien tussen de struiken🤪 Quote
Evee Geplaatst: 5 april Auteur Geplaatst: 5 april haha met de lange lijnen soms wel hoor! Het scheelt wel dat het brede flexi's zijn. Die rollen automatisch op en het zijn geen dunne koortjes, maar de brede versie. Tijdens het weekend weg wilde m'n man de flexi over mijn hoofd doen om niet in de knoop te komen, maar toen sloeg hij echt keihard tegen mijn hoofd aan met het "kastje" 😂 2 Quote
Evee Geplaatst: 6 mei Auteur Geplaatst: 6 mei Onze vrolijke puber Finn blaast vandaag 2 kaarsjes uit! 🥳 Namu links, Finn rechts. 4 Quote
Lappie2 Geplaatst: 6 mei Geplaatst: 6 mei 29 minuten geleden, Evee zei: Onze vrolijke puber Finn blaast vandaag 2 kaarsjes uit! 🥳 Namu links, Finn rechts. GeFinniciteerd 🥳🥳🥳 Wat een leuke foto😍 3 Quote
Lappie2 Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei 6 uren geleden, Evee zei: Finn had net weer een aanval 😭 Oh nee 🥺 Hoe gaat het nu? Quote
bunnyempress Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei 7 uren geleden, Evee zei: Finn had net weer een aanval 😭 Heftig. Wat naar. Quote
Evee Geplaatst: 28 mei Auteur Geplaatst: 28 mei Nu niets meer te merken aan hem. Het duurde ongeveer 2 minuutjes. Ik werd er wakker van, van tikkende pootjes tegen het kenneltje. Hij lag op zijn zij, trappelde met pootjes, kwijlde, liet urine lopen. Daarna, toen het over was nog even suf, hij bleef nog even liggen voor hij weer helder was. Hij had het toen heel erg warm. Ik heb beneden op de bank gelegen de rest van de nacht. Straks maar naar de dierenarts bellen, we zullen uit moeten laten zoeken wat de oorzaak is en wat de mogelijkheden zijn. 2 Quote
Lappie2 Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei 51 minuten geleden, Evee zei: Nu niets meer te merken aan hem. Het duurde ongeveer 2 minuutjes. Ik werd er wakker van, van tikkende pootjes tegen het kenneltje. Hij lag op zijn zij, trappelde met pootjes, kwijlde, liet urine lopen. Daarna, toen het over was nog even suf, hij bleef nog even liggen voor hij weer helder was. Hij had het toen heel erg warm. Ik heb beneden op de bank gelegen de rest van de nacht. Straks maar naar de dierenarts bellen, we zullen uit moeten laten zoeken wat de oorzaak is en wat de mogelijkheden zijn. Pffff wat naar allemaal 😔 Hopelijk kunnen ze erachter komen waarom hij dit heeft 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Sterkte🤗 Quote
Kolino Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei Och Evee, wat naar. Dat is schrikken. Ik hoop dat de dierenarts de oorzaak kan vinden. Dat lijkt me nog best een opgave. Er zal ongetwijfeld een trigger zijn. Quote
Lappie2 Geplaatst: 29 mei Geplaatst: 29 mei 37 minuten geleden, Evee zei: Vannacht weer 😭 Neeeeeeee😰😰 Hoe kan dat nou ineens 2 nachten achter elkaar😱 Wat zei de dierenarts? Quote
Evee Geplaatst: 29 mei Auteur Geplaatst: 29 mei We hebben een afspraak staan om volgende week onderzoeken te laten doen naar de oorzaak. Afhankelijk van wat er uit komt kun je dan mogelijk medicijnen inzetten. Ik overweeg vannacht beneden te slapen bij ze. Hij heeft het tot nu toe elke keer snachts gehad. Quote
Lappie2 Geplaatst: 29 mei Geplaatst: 29 mei 36 minuten geleden, Evee zei: We hebben een afspraak staan om volgende week onderzoeken te laten doen naar de oorzaak. Afhankelijk van wat er uit komt kun je dan mogelijk medicijnen inzetten. Ik overweeg vannacht beneden te slapen bij ze. Hij heeft het tot nu toe elke keer snachts gehad. Zou diepe slaap een trigger kunnen zijn? Of positie hoe hij slaapt🤔 Duurt nog lang zeg pfff.... Goed idee om er bij te blijven van8... Arme Finn en jullie🥺🥴 Quote
Evee Geplaatst: 29 mei Auteur Geplaatst: 29 mei Ja dat kan, hij heeft het echt als hij volledig in rust en ontspannen is, diep in slaap, lijkt het. Maar het is nu gissen naar de oorzaak. Volgende week bloedonderzoek, foto's dat soort dingen en hopen dat er wat uit komt. 1 Quote
mammafelina Geplaatst: 29 mei Geplaatst: 29 mei Jeetje dat is wel schrikken 2 nachten achter elkaar. Hopelijk wordt er meer duidelijk na de onderzoeken volgende week ❤️ Quote
Evee Geplaatst: 30 mei Auteur Geplaatst: 30 mei Geen aanvallen vannacht. Nouja, geen epileptische aanvallen. Midden in de nacht vond Finn het wel een leuk idee om bovenop mij te springen 😂 2 Quote
bunnyempress Geplaatst: 30 mei Geplaatst: 30 mei Kijk, dat is nu eens een aanval waar we (hopelijk) allemaal om kunnen lachen. Duim dat het verder rustig blijft en dat er duidelijkheid is straks bij de dierenarts Quote
Evee Geplaatst: 30 mei Auteur Geplaatst: 30 mei Haha ja hij sprong echt vol op mij, plofte vervolgens neer zo van "ik ga hier lekker slapen" 🤣 (Lekker, 45 kg hond bovenop je midden in de nacht, mega warm ook 😂) 2 Quote
Evee Geplaatst: 7 juni Auteur Geplaatst: 7 juni We zijn nu gestart met medicijnen. We hebben uitgebreid bloedonderzoek laten doen. Nog niet alle uitslagen zijn binnen. Maar wat we binnen hebben is allemaal goed. Alleen ureum heel licht verhoogd, maar alle andere nierwaarden waren wel goed. We kunnen evt nog urine langsbrengen voor verder onderzoek. Er is ook bloed opgestuurd, daar pas volgende week uitslag van. Over 3 weken moeten we terug voor controle en bloedprikken omdat de medicijnen die hij krijgt met onjuiste dosering giftig zijn. Er zijn nog wel opties om verder naar oorzaken te zoeken, maar we zijn er voor nu nog niet over uit welke keuzes we daar in maken. De kans dat er iets uit komt als oorzaak van de epilepsie die behandelbaar is, is ook niet zo groot. Dan blijft het meestal toch bij de medicijnen die hij nu heeft. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.