Spring naar bijdragen

Voorstellen

Ben je nieuw op onze website? Stel je dan hier voor!

3715 discussiess in dit forum

• 2 reacties
    • 268 weergaven
  1. In shock

• 2 reacties
    • 349 weergaven
    • 2 reacties
    • 112 weergaven
    • 2 reacties
    • 72 weergaven
    • 2 reacties
    • 69 weergaven
    • 2 reacties
    • 63 weergaven
  2. Hoi hoi

• 2 reacties
    • 73 weergaven
    • 2 reacties
    • 51 weergaven
    • 2 reacties
    • 64 weergaven
  3. Voorstellen

• 2 reacties
    • 99 weergaven
    • 2 reacties
    • 66 weergaven
    • 2 reacties
    • 34 weergaven
    • 2 reacties
    • 43 weergaven
  4. nieuw nieuw nieuw

• 1 reactie
    • 850 weergaven
    • 1 reactie
    • 432 weergaven
  5. Foto van ons.

• 1 reactie
    • 481 weergaven
    • 1 reactie
    • 293 weergaven
  6. Forum nu pas gezien!

• 1 reactie
    • 228 weergaven
  7. Even voorstellen

• 1 reactie
    • 188 weergaven
    • 1 reactie
    • 186 weergaven
  8. Ook even voorstellen

• 1 reactie
    • 293 weergaven
  9. spam

• 1 reactie
    • 175 weergaven
  10. En wij zijn...

• 1 reactie
    • 277 weergaven
    • 1 reactie
    • 406 weergaven
  11. hooi even voorstellen!

• 1 reactie
    • 397 weergaven
  • Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Nu populair

• Recente Berichten

• Binkie en Lotje onze twee Franse Hangoren hebben we allebei 11 dagen van elkaar moeten laten inslapen door het vreselijke EC   Binkie heb ik hier vele topic over geopend en is uiteindelijk 5,5 jaar oud geworden. Tijdens onze vakantie heeft hij waarschijnlijk een hersenbloeding gekregen....dus mijn ouders moesten de beslissing nemen. Wat het verhaal rotter maakte.   Lotje heeft vorige week heftige EC gekregen en ondanks de medicijnen en goede zorgen hebben we vandaag toen we thuis kwamen maar direct besloten om ook haar te laten inslapen....ze lekte urine, had een compleet scheve kop en haar achterpoot was verlamd....zij was 4,8 jaar.   Al met al waren de leeftijden niet jong voor zulke grote konijnen.   De eerste harige huisdieren die ik in mijn vriendin samen hadden waar je je toch heel erg aan hecht (zeker vanwege de vele zorgen die we hadden voor Binkie)   Na een fantastische vakantie valt dit toch erg rauw op het dak en ziet de tuin er zo leeg uit met dat grote hok zonder die twee bollen wol er in.......    
    • Ik zeg als iemand een harens heeft of wil kopen die je ni moe luisteren aan u mensen rond je 
    • Ik denk dat ik iets ga zeggen wat je niet leuk vindt. Als ik jou was zou ik dat tweede konijn niet doen. Als ze pas volgend jaar mei bij elkaar kunnen, zitten ze allebei echt heel lang alleen. Plus dat je ook pas in mei weet of het wel klikt tussen die twee. En als dat niet zo is, dan zit je met twee konijnen die  iet bij elkaar kunnen. Plus dat de beste warmtebron een ander konijn is, dat kun je nergens door vervangen. Wat ik je aanraad is om contact op te nemen met een goede opvang in de buurt. Die hebben meestal ook wel buitenkonijnen. Je kunt er je konijn laten speeddaten, zodat hij nu al een vriendinnetje krijgt waar hij gelukkig mee wordt. En dan houden ze elkaar in de winter lekker warm
    • Hooi allemaal, Ik heb nu sinds 4 maanden een konijn die alleen en buiten staat. Hij moest nog gecastreerd worden dus daarom hebben we gewacht met een tweede konijn. Volgende week halen we het tweede konijntje, alleen kunnen we deze konijn pas in het voorjaar buiten zetten omdat ze binnen heeft gestaan. Nu moet mn konijn die buiten staat dus een winter alleen in zn hok. Hebben jullie tips zodat hij zich niet zo eenzaam voelt, zich minder verveelt en het lekker warm heeft. Alvast bedankt🐰
    • Ze is weer haar oude zelfje 😍. Kan mijn geluk niet op. Zo trots op m'n meisje! 
  • Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .