Ga naar inhoud

Wat te doen?


Shivas

Aanbevolen berichten

Vrijdag zijn er door gemeentewerkers 5 jonge konijntjes binnen gebracht.


1 van hen was er ernstig aan toe deze was vel over been en uitgedroogd,


als je het velletje omhoog trok bleef dit gewoon recht staan inplaats dat het


terug veerde.Ben dan meteen met het konijntje naar de DA gereden,deze


heeft haar onmiddelijk aan het infuus gelegd en omdat het geen dwangvoer


wilde eten wordt het nu gevoed met een sonde.


Vandaag heb ik tel.contact gehad met de DA en er was nog niet veel verandering


in het konijntje,wel bleef het stabiel.


Wat moet ik nu doen? Nog enkele dagen aanzien of de beslissing nemen om het


konijntje te laten gaan.


De andere 4 beginnen terug zelfstandig te eten en drinken,daar ik ze ook sinds vrijdag


dwangvoer.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Die andere 4 komen er dus wel, dat ene konijntje is de vraag.. Tsja. Hoever wil je zelf gaan? Dat is natuurlijk de vraag. En ook iets waar je alleen zelf antwoord op kan geven. Als het mijn eigen konijn zou zijn, ging ik uiteraard door (al dan niet dat ik mijn konijnen nooit zo zou verwaarlozen...). Bij een opvangkonijn ligt de grens toch vaak wat lager, maar nogmaals: Dat kun je alleen zelf bepalen. Mijn hart zou zeggen 'doorgaan, geef het een kans', mijn verstand het tegenovergestelde...

Ik verplaats het topic meteen even naar 'gezondheid'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is misschien hard, en als het mij zou overkomen zou ik de knoop waarschijnlijk ook niet kunnen doorhakken, maar misschien is het beter het te laten gaan.

Als er al zo veel nodig is om het stabiel te houden ...

Als het er al door komt, blijft het dan geen dutsje? Waar je om het even mee bij de dierenarts zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn gevoel zegt ook doorgaan,daar het de afgelopen 3 dagen heeft laten zien dat het een vechtertje is.


Mijn verstand zegt "als zij het haalt wat gaat ze er dan aan overhouden,blijft zij dan een zorgenkindje of


wordt zij een vrolijke huppel".


In mijn achterhoofd weet ik dat ik moet besparen door het contract dat ik heb afgesloten maar daar kan


dat ukje toch niets aan doen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is misschien hard, en als het mij zou overkomen zou ik de knoop waarschijnlijk ook niet kunnen doorhakken, maar misschien is het beter het te laten gaan.

Als er al zo veel nodig is om het stabiel te houden ...

Als het er al door komt, blijft het dan geen dutsje? Waar je om het even mee bij de dierenarts zit.

Onze berichten hebben elkaar gekruist.Heb net ook zoiets gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan denken we in iedergeval ongeveer het zelfde.

Ik hoop dat je zelf geen beslissing hoeft te nemen, want dat is zo zwaar, beslissen over leven en dood.

Het antwoord zal zich misschien eerder aanbied dan je denkt ( dat hoop ik in ieder geval) dat het of met sprongen vooruit of achteruit gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag met spoed met een ander konijntje naar de DA gereden,ben daar ook naar het kleine ukje gaan kijken


en vond dat haar oogjes meer glans en vinniger eruit zagen dan vrijdag toen waren ze dof en suf.


De DA heeft haar zelf de naam Hope gegeven omdat het volgens hem beter was om het konijntje bij een naam


te noemen inplaats van er konijntje tegen te zeggen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Dipsy: Zij zal deze naam ook blijven behouden als zij erdoorheen komt.


Bedankt voor de sterkte wensen.


@ MiCheLle: Vrijdag leefde zij idd ook maar toen had zij doffe moedeloze oogjes


en had ik er ook geen goed oog is.Toen ik de vraag stelde had ik haar na vrijdag ook


niet meer gezien en moest ik verder gaan op wat de DA mij vertelde bij ons tel.contact.


Gisteren toen ik Hope zag had zij al meer glans in haar oogjes wat toch een goed teken


is volgens mij.Laten inslapen kan altijd nog als er verder geen verbetering optreed.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .