Ga naar inhoud

vaccinatie vragen


SnuffieLove

Aanbevolen berichten

Als jij morgen je konijntjes op gaat halen mogen ze al geënt worden, want dat mag al vanaf 5 weken geloof ik. 


Dus ik zou ze een weekje bij laten komen ofzo, en dan naar de DA om te enten. Of meteen vanaf de opvang/fokker langs de DA rijden?? Hebben ze alle stress in een keer gehad.


 


Het hoeft maar 1 keer per jaar. 


 


ik weet niet meer precies wat ik kwijt was, maar mijn DA was niet zo heel duur, dat weet ik nog wel. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

* wanneer? De meeste opvang konijnen krijgen van daar uit de eerste enting al mee. Anders kun je in principe direct als je je nieuwe konijn ophaalt.  Konijntjes mogen geent worden vanaf 5 weken.


*Hoe vaak? Elk jaar herhalen, het hele konijnenleven lang.


* wat zijn jullie ong. Kwijt? Officieel is het 24 euro consult volgens mij, maar dat wordt door mijn dierenarts nooit berekend. Ik betaal 15 euro per konijn aan enting.


Ik neem meestal mijn katten & konijnen gelijk mee. Dan is alles maar in 1x geweest. Met de honden gaan wij wel apart omdat dat niet zo praktisch is in de auto anders.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .