Ga naar inhoud

Smikkel eet slecht


Suzanne van der Raadt

Aanbevolen berichten

Hoi!


 


Ik heb sinds maart 2015 een lief Teddy dwergkonijntje met de naam Smikkel. Het is een engel van een beestje en hij is heel gezellig aanwezig.


Hij eet echter erg slecht. Als ik hem bijvoorbeeld sla geef eet hij het wel, maar zijn brokjes eet hij niet/nauwelijks. Ik heb al verschillende merken voeding geprobeerd, op aanraden van de dierenwinkel. Maar Smikkel moet van alles helemaal niets hebben. Ik zit nu dus écht met mijn handen in het haar, want ik wil wel dat mijn konijntje gezond blijft natuurlijk. 


 


Heeft er iemand tips? Dan hoor ik ze heel graag! Ik maak mij erg veel zorgen om Smikkie. 


 


Liefs, 


Suzanne


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou hem gewoon goed in de gaten, zijn keutels en zijn gedrag.

Je zou ook wat kruidendokter kunnen kopen hem even extra verwennen.

Maar zolang de keutels goed zijn zou ik me niet al te veel zorgen maken, hou dat gewoon goed in de gaten.

Het is trouwens een prachtig beestje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt hem sinds maart en het was altijd al zo? En hij is niet afgevallen o.i.d.?


Hoe oud is hij? En hoeveel eet hij dan daadwerkelijk?


 


Als hij al sinds maart zo weinig eet en hij blijft op gewicht en gedraagt zich gezond, lijkt er niet veel aan de hand, toch?


Misschien is een check bij de dierenarts niet gek. Gewoon eens helemaal nakijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .